Ik mag bijna gaan bevallen van nummer 4 :mrgreen:
Nu had ik bij nummer 3 echt flinke na weeen, dacht bijna dat er nog 1 aan kwam zoooo heftig was het.
Heeft iemand misschien een tip want ik vrees dat het er dit keer ook wel weer in zit
Heftig hè?
Ik heb 's nachts ook gewoon nog liggen puffen, zo’n zeer deed het…
Het enige wat ik deed, was paracetamol nemen. De scherpe kantjes gingen daar wel wat van af.
Verder geen tips helaas.
@Pé wrote:
Heftig hè?
Ik heb 's nachts ook gewoon nog liggen puffen, zo’n zeer deed het…
Het enige wat ik deed, was paracetamol nemen. De scherpe kantjes gingen daar wel wat van af.
Verder geen tips helaas.
ja dat adviseerde mijn vk toen ook…
ivm bv doe ik datliever niet maar ja we zullen zien, als het te heftig wordt dan toch maar wel!
Iemadn anders nog een gouden tip?
Ik heb i.v.m. snelle bevallingen 2 keer flinke naweeen gehad helaas.
Ik nam 2 paracetamol en een warme kruik is ook erg fijn.
Volgens mij is er verder weinig aan te doen helaas.
Ik heb toen het maximale paracetamol geslikt idd, gaf geen bv ivm medicijnen. De verpleegkundige in het zkh raadde mij aan om gewoon om de paar uur paracetamol te nemen een paar dagen lang en dan langzaam af te bouwen. Dit hielp gelukkig wel!
Ik heb bij nr2 en nr3 echt énorm veel naweeen gehad. Ik ging serieus bijna van m’n stokje. Heftiger haast dan de bevalling. Ik moest met bv af en toe ook even ‘afkoppelen’ om bij te komen.
Ik heb na de bevalling, eigenlijk de eerste 5/6 dagen wel een onderhoudsdosering pctm geslikt. Ik geloof iedere 6 uur 2 stuks? Weet het niet meer zeker.
Dat was aardig te behappen, maar nog niet echt lekker.
Hopelijk voor jou valt het deze keer een beetje mee.
ik heb in de kraamweek heel wat paracetamol geslikt en dat terwijl ik ook borstvoeding gaf (geef)…
Ik nam paracetamol voor de naweeen, hoofdpijn en aambeien…
Hielp goed…
grts patricia
Hier ook paracetamol gebruikt. Zeker nog tot 5 dagen na de bevalling. Ellendig is het die naweeen.
@alex wrote:
Ik heb i.v.m. snelle bevallingen 2 keer flinke naweeen gehad helaas.
Ik nam 2 paracetamol en een warme kruik is ook erg fijn.
Volgens mij is er verder weinig aan te doen helaas.
een warme kruik werd mij juist afgeraden…ivm met bloedverlies. Je bloed wordt dunner (meen ik) en zo kan je dus ook meer gaan verliezen.
Verder zit er geloof ik niks anders op dan de paracetamolletjes maar alvast klaar te leggen. Mijn bevallingen gaan meestal errug snel en dan schijn je er ook meer kans op te hebben.
hier ook heel heftige naweeen gehad. Bij nummer 3 langer en erger als bij nummer 2.
Heb de eerste 2 nachten staan spugen van de pijn (nu moet ik tijdens mijn bevallingen ook altijd behoorlijk spugen, dus ik had idd bijna het idee dat er nog eentje kwam).
De paracetamol deed geen donder bij mij, dus daar ben ik ook maar mee gestopt (ook omdat ik het niet echt prettig vond ivm de bv).
Heb halve nachten onder de douche gestaan en die naween op staan vangen…
Die naweeen is idd ook iets waar ik deze keer best tegen op zie… maar ben bang dat je er uiteindelijk weinig tegen doet :thumbdown:
Misschien hebben jullie geluk dames. Ik heb bij de eerste geen nawee gehad, bij de tweede wel wat, vooral met de borstvoeding de eerste slokken. Bij de derde, die een uur en negen minuten vanaf eerste wee naar op mijn buik ging, heb ik er ook niet een gehad. Dus ik hoop dat jullie dat ook gegund is. Weet eigenlijk niet meer wat ik er bij de tweede tegen deed.