Naweeén

Hey meiden,



Zondagochtend ben ik in een recordtempo van 5 uurtjes bevallen van een prachtige dochter :inlove: :inlove:



Maar de prijs die ik daarvoor moet betalen zijn dus flinke naweeën.

Niet allen tijdens de bv maar ook gewoon zo, paracettamol helpt niet meer.

Het is nu 2 dagen geleden en mijn vraag is eigenlijk hoelang kunnen ze aanhouden?

Ik hoopte eigenlijk dat het zo snel mogelijk stopt.

Het gekke is wel dat ik dit keer veel minder vloei als dat ik bij de eerste 2 heb gedaan, je zou toch zeggen dat je juist door die kramp meer vloeit.



alvast bedankt voor de antwoorden :-* Wendy

hoe ontzettend pijnlijk en vervelend het ook is, ik verwacht dan ook dat je baarmoeder als een razende aan het zakken is.



Dat minder vloeien is logisch… die naweeen zijn krampen… door die krampen knijpen je bloedvaten in de baarmoeder dicht. Daardoor vloei je dus minder.



Ook komt alles sneller op zijn plek. Maar het aller belangrijkste:



Proficiat met je meisje!!



en probeer er van te genieten… kruik tegen je buik enzo.

Gefeliciteerd met je dochter! En prachtige naam (= mijn volledige naam)



Ik ben beide keren ook heel snel bevallen en de laatste keer veel last van naweeen gehad. Volgens mij had ik de 1e dag heel veel last, 2e dag minder en daarna alleen nog met BV.

Hopelijk geldt dat ook voor jou.

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.

Na mijn eerste bevalling weinig naweeenen gehad en dan alleen bij het voeden.

Bij mijn dochter wel tot 3 weken naweeen gehad heftig, pcm hielp bij mijn ook maar minimaal sterkte…

Kraamzorg zeo ook dat naweeen bij een tweeede of meer vaker en ook heftiger zijn.

Tot die tijd is het tandjes op elkaar denk ik.

Wat ontzettend moeilijk is als je gaat voeden met bv.

Ik was van Jayden in 1.5u bevallen en idd heel veel naweeën gehad. 2 dagen heel heftig, de derde dag wat minder en rond de vijfde dag was het over, maar toen lag mijn baarmoeder ook al weer netjes op zijn (haar?) plek.

En gefeliciteerd met je dochter natuurlijk :inlove:

ten eerste van harte met de geboorte van jullie prinsesje :smiley: :smiley: :smiley:



Na weeen is een onaangenaam kado wat je er nog even achter aan krijgt :lol: ik heb het de eerste keer niet echt gehad maar de tweede keer dat was gewoon niet leuk meer ik leefde op pijn stillers elke keer waneer die kraamverzorgster met onze dochter aan kwam zat ik al met kromen tenen in bed en na het voeden viel ik in slaap en daarna kwam ze weer het heeft de hele kraamweek ook aangehouden het werd na 5 dagen gelukig wel wat minder.

ik ben toen in 2 uur bevallen overgens.

bij de derde heb ik er 10 uur over gedaan en ik heb maar twee dagen na weeen gehad.

en deze keer heb ik er vanaf het breken van de vliezen twee en half uur over gedaan met weeen opwekers die na de geboorten op 300 was gezet om dat ik mega stolsels kreeg en hun bang waren dat mijn plasenta in stukken lag.

dat heeft mij dus ook dik een week na weeen gegeven.

dus als het tegen zit kan je nog wel eens een week er last van hebben maar het hoeft natuurlijk niet ik wil je niet bang maken :lol: :wink:

Gefeliciteerd met je dochter!!



Ik ben bij Imme ook in 1,5 uur bevallen en heb 4 dagen flinke last gehad van naweeen. Geen pretje, maar 1 ding weet ik zeker, als ze 4 maanden is, ben je het weer helemaal vergeten… :wink:

Gefeliciteerd!

Ik weet er alles van, hier ook supersnelle bevallingen…

lekker iets warms ertegenaan helpt ook goed, ik heb ze wel 5 dagen gehad ofzo…

Ik had het bij Justin ook zo heftig, dat ik jankend borstvoeding heb zitten geven. En niet van de pijn aan m’n tepels… :? . Ik moest hem gewoon af en toe afkoppelen om bij te komen, werd er helemaal naar van.



Het heeft bij mij ook wel een dag of 5/6 aangehouden, maar de eerste 3 dagen waren echt het heftigst.

hier ook supersnelle bevalling (bij beide) maar bij de jongste heb ik tm 5 dgn erg veel last van naweeen gehad.

Leefde ook op de paracetamolletjes.



Maar meid Gefeliciteerd met je nieuwe wondertje

en gelukkig vergeet je het snel



Hoe gaat het nu?

Bedankt meiden!!!



Het gaat hier hier hartstikke goed.

Gisterochtend nog wel wat last maar dat is nu over.

M’n buik is nog wel wat gevoelig maar echte krampen heb ik gelukkig niet meer.



:-* Wendy

gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat het goed gaat!

Ik ben bij Matteo in 1 uur en 3 kwartier bevallen, maar heb amper naweeen gehad! Bij Milan was ik in 11,5 uur bevallen en heb ik wel veel naweeen gehad