navigatiesysteempjes

ik ga er maar eentje voor mezelf kopen.

Manlief wil er niet aan maar ondertussen moet ik wel een keer of 2 per week naar instellingen en scholen etc. die ik echt niet altijd weet te vinden.

Misschien beetje onzinnig om deze reden maar het kost me veel te veel tijd elke keer om de route op de kaart te zoeken en onderweg ook nog op te letten. (ik weet wel dat je alsnog op moet letten, maar een beetje minder zou wel fijn zijn)



Heb een paar keer een tom geleend en qua gebruik vond ik die dus wel prettig, maar er zijn natuurlijk meer varianten.



Vertel.

mioooooo mihihiooooooooooooooooooooooo

en dan met tommie erop he :wink:

navman :thumbdown: geen aanrader…

Hier een enthousiaste gebruiker van Tomtom. Vond het eerst onzin, maar nu ben ik helemaal om. En de TT is supermakkelijk in gebruik (en strak om te zien)!

mijn schoonouders gebruiken pioneer … :thumbup: apparaat …! :mrgreen:



Mijn partner die gebruikt vanuit zijn werk TOM TOM … enne ook :thumbup: klasse apparaat …





Enne Annette dr navman die spoort niet :lol:

Wij hebben een mio, voor ons een perfect ding, hebben niet meer nodig en werkt net zo goed en makkelijk als de tomtom van de buurman (die hebben we eerst vaak geleend).

Wij hebben een Navman gehad, ik vind het wel een aanrader :thumbup:

En in verhouding met Tom Tom nog eens betaalbaarder en zeker

vergelijkbaar.



Wij hebben hem verkocht omat we nu een navigatie hebben die

geïntegreerd zit in de auto :thumbup:

ik heb er geen een maar ik mis hem ook neit moet ik zeggen. Ik ga neit zovaak naar onbekende plekken en zo wel dan kijk ik ff op de kart hahah



maar ik geloof echt dat als je er eenmaal eentje hebt dat je hem neit kwijt wilt



Kus Celes

TomTom one hier. Werkt supersimpel en ben nog nooit verkeerd “gestuurd”

één tip! welke je ook koopt, neem er iets bij voor montage op je dashboard of iets dergelijks, er wordt momenteel veel ingebroken in auto’s met een “zuignapvlek” op de voorruit… En veel mensen stoppen dat ding in het dashboard kastje…



Volgens mij maakt het wat merk betreft niet veel meer uit, wel wat het upgraden van software betreft! Tom tom heeft het allemaal goed voor elkaar. Succes!

Hier Garmin… erg tevreden. Met zuignapvlek op het raam idd, maar ook een geopend dashboardkastje als ik ergens geparkeerd sta. Zo kunnen ze zien dat dáár niks te vinden is.



Enne, ik vind het heerlijk, maar kan ook nog steeds goed rijden zonder. Ik weiger om er afhankelijk van te worden. :snooty:

wij hebben een VDO Dayton, gekocht via Route Mobiel, erg fijn apparaat!!

@johanna wrote:

Hier een enthousiaste gebruiker van Tomtom. Vond het eerst onzin, maar nu ben ik helemaal om. En de TT is supermakkelijk in gebruik (en strak om te zien)!




Helemaal hetzelfde hier!

@Sisil wrote:

Met zuignapvlek op het raam idd, maar ook een geopend dashboardkastje als ik ergens geparkeerd sta. Zo kunnen ze zien dat dáár niks te vinden is.


Slim.



Ik heb een Mio C710, ben er echt erg tevreden over. Enige minpuntje is dat de batterij snel leegloopt, maar ik heb vernomen dat dat mijn eigen schuld is. De batterij moet regelmatig opgeladen worden om goed ‘in vorm’ te blijven. Tijdens mijn zwangerschapsverlof heeft het ding echter een aantal maanden ongebruikt in de kast gelegen en dat is niet bevorderlijk geweest. Ach, aanstekerstekker in het ding en rijden maar. :wink:

@Kay30 wrote:

aanstekerstekker


Whahahaha, zo’n tongbrekerwoord… probeer dit maar eens 10x snel achter elkaar te zeggen. :mrgreen:



[sorry, ff offtopic]

wij hebben er een op de mobiele telefoon, is ook erg handig…

de software staat dan op op zo’n geheugenhaart (zelfde als in de camera), wij hebben dan de tomtom versie…

rijd erg rustig hoor met zo’n ding naastje, ikzelf luister er alleen naar, ik kijk onder het rijden nioet op het beeldschermpje… :thumbup: