Beide mannetjes hebben een navelbreuk. Quin een kleine en Ryan een hele grote. De KA zegt dat het vanzelf over zal gaan, dus dan vertrouwen we daar maar op.
Zijn er hier ook mensen die een baby hebben (gehad) met een navelbreuk? Wanneer was het genezen? En was het zomaar op een dag ineens weg? Of duwde je hem naar binnen en bleef hij ineens zitten?
mijn oudste had ook een grote breuk dat was ook een hele grote bobbel die eruit stak het heeft bij haar bijna 2 jaar geduurd voor het gelijk met haar buik was zeg maar nu is ze bijna 5 en nou heeft ze een ondiep knoopnaveltje is wel heel mooi geworden
oja vergeet ik nog tezeggen dat het dus heel geleidelijk minder werd dus niet zo van de 1 op de andere dag ik kon hem wel iets naar binnen duwen maar dan plopte hij er net zo snel weer uit
Thanks! Het is hier ook echt mega! Net een tennisbal wat Ryan op z’n buik heeft :shock: Vind het echt een rotgezicht… Die van Quin is maar minimaal gelukkig.
En je hoort het ook borrelen als je er aan zit :shock:
ja vies he dat had ik ook lijkt wel of het kraakt of zo :?
maar gelukkig trekt het wel bij duurt alleen even
en als er een romper over zit een beetje strak dat duwt het ook iets naar binnen toe je blijft altijd wel een bobbel zien maar bij mijn meisje duurde het ongeveer 2 jaar denk dat er ook wel kids zijn die er eerder vanaf waren gelukkig hebben ze er zelf geen last van
Ik had zelf , geen idee wanneer die weg was, je ziet er nu niks meer vna. Ja Daan* had het ook, maa dat lag aan zijn chromsoom afwijking
hoi karin heb jij ook een knoopnavel of gewoon een gaatje zeg maar
ik weet niet of het bij phoebe nog meer gaat bijtrekken vind hem zo al mooi.
eee moet ik ff kijken :mrgreen: volgens mij een knoop navel :mrgreen:
hahaha