Wanneer viel bij jullie het stompje af?
Hier lijkt het wat rood te zien is dit normaal? (Het stompje zit er dus nog aan).
Ik kan me niet precies herinneren wanneer het afviel, wel nog in de tijd dat de kraamhulp er was :think:
Maar het heeft echt nog wel een tijdje rood gezien, ook nadat het stompje eraf gevallen was.
Dus ik denk dat dat wel normaal is.
ehhhhhhh maandag geboren en zaterdag eraf…
Hier vrijdag geboren en woensdag eraf . Ik moet wel zeggen dat de kraamhulp er iedere dag alcohol op deed, dan droogde het sneller in. Het is na het afvallen nog wel een beetje pussig en rood geweest, maar dat was maar een dag of 3 ofzo.
Donderdag geboren, woensdag navelstompje eraf./
bij mijn oudste was hij er met 2 dagen al af.
bij de middelste geloof met 3 a 4 dagen
en de jongste ook 3 dagen geloof ik weet het niet zeker meer
bij mijn meiden ging het redelijk snel.
anders moet je het even op het cb bij de inloop laten zien als je twijfelt
Bij mijn zoontje duurde het 14 dagen voordat hij eraf viel.
Liefs Suzanne
zondag geboren, zaterdag eraf. 1 week dus.
maar daarna was het helemaal mooi en niet rood of pussig zoals sommige andere moeders schrijven. denk niet dat het erg is, maar even in de gaten houden en vooral goed blijven schoonhouden.
13 dagen. En dat rode kan erbij horen, maar als je het niet vertrouwt gewoon lekker naar laten kijken he!
hIE ROP DAG 5
Hier was de kraamhulp al lang verdwenen. Ik gok 10 dagen.
Bij de eerste in 4 dagen.
woensdag geboren en zaterdag avond eraf en gelijk mooi bikini-naveltje zoals de hulp dat noemde. ze heeft nog wel heel lang ( maanden) een klein korstje in haar navel gehad die ze zelfs op het cb met veel peuteren er niet uit kregen. na een week lang dagelijks weken/aanstippen met alcohol ging het er eindelijk uit