Natuurlijk... NU valt ze in slaap....

De hele avond alweer brullen en schreeuwen. Om 23:00 uur moet ze haar laatste voeding. En WIE valt er dan NU in slaap??? Juist! Marijn van mutsenstein… :roll:



(en ze SNURKT!) :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



(ze ligt tegenwoordig 's nachts in de kinderwagenbak beneden omdat anders S&S van haar wakker worden 's nachts. Marijn is namelijk een huilbaby…)

balen marion



heb je al onderzocht waarom ze huilt?



kai was ook een huil baby werd er beetje moedeloos van maar na 2 maanden naar de osthepaat geweest en toen kregen we toch een heel lief mannetje



strekte

Ik ken het Riley heeft er ook een handje van om 10 zelfs 3 min voor zijn voeding te gaan snurken, terwijl we dan al 2 uur bezig zijn geweest.



Rot zeg dat ze zoveel huilt :hug:

Kinderen zijn telkens weer enerverend… :roll:

Mijn eerste ingeving zou zijn, geniet van je rust. Heerlijk he, als ze van die streken leveren al zijn ze nog maar een paar weekjes oud…



Maar wel sneu voor haar en jullie dat ze een huilbaby is…let goed op jezelf he…wij hebben 4 maanden dag en nacht gehuil gehoord…het heeft een hoop invloed op alles… :hug:

Hihi… Sja het is wat hè… die kiddies… Maar ach, zoals het Marijn van Mutsenstein betaamd, wordt ze alweer wakker! gigi…

Gelukkig, heb je weer wat te doen!

Je zou eens een minuutje rust krijgen :wink:



En toch…het blijft gewoon heerlijk he

eet smakelijk Marijn :inlove:



hier heeft ook de osteopaat enorm geholpen :thumbup:



en papa en mama weltrusten zometeen!

Hier ook een huilbaby gehad, ik ken het :roll:



Ze bleek bij de bevalling een nekwerveltje verschoven te hebben en had altijd pijn. Twee behandelingen manueel therapeut en sindsdien is ze het zonnetje in huis.



Over osteopathie hoor ik ook alleen maar goede dingen. Heb er voor mezelf gelopen, heeft mij van mijn rugklachten afgeholpen :thumbup:



Heb je haar al laten onderzoeken?

Aanstaande donderdag mag ze voor haar tweede osteopathische behandeling. Ik ben benieuwd. Na de 1e geen verbetering gemerkt, het werd alleen maar erger!



Nou het wiefke heeft haar flessie lekker leeg gedronken en is,na nog een kwartiertje knuffelen en 1 keer terug lopen voor de speen gaan slapen. En toen kwam ze keurig na drie uur. Fles gegeven, en wat gebeurd er?!?!?!?!?!?!!?





Ze ging meteen, zonder huilen weer slapen!!! (Ze sliep al bijna tijdens de fles, maar dat gebeurd wel vaker. Zodra je haar dan weg legt gaat de sirene weer af)



Daarna kwam ze na 3,5 weer voor de voeding. Na de fles was ze nog behoorlijk wakker. Even gewacht en dat was maar goed ook, want ze poepte haar luier nog effe vol. Die verschoont en redelijk wakker in bed gelegd. En wat gebeurd er?!?!?!!?!?!



Ik heb haar niet gehoord! Uiteindelijk hoorde ik haar rond kwart voor 8 weer. Toen was ze redelijk van de hobbel effies. Maar goed even knuffelen en aankleden en toen was het alweer voedertijd. Sascha mocht haar de fles geven en daarna heb ik haar in bed gelegd. En wat gebeurd er?!?!?!?!?!





Ze slaapt en ik heb haar NIET weer gehoord…





Ik weet niet wat me overkomt!!! Zal wel een toevalstreffer zijn, maar dit lijkt toch hoopvol. Ze kán het dus wel!!!







En ik ZWEER JE! Ik heb het nu ‘hardop’ gezegd en wedden dat ze vanaf nu weer gewoon helemaal van de hobbel blijft… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Dune, het is ongelooflijk. Maar ze kan me zo tot wanhoop drijven, en toch blijft het inderdaad meer dan heerlijk! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hopen dat het zo blijft inderdaad :pray:



Dat het erger wordt na de eerste behandeling klopt, dat is bekend. Meestal merk je echt verbetering na de 2e of 3e behandeling. Dat was hier ook zo.

nou, laten we het vooral maar hopen! hihi…

Jee marion,lijkt me heftig zeg…

Maar idd,hopelijk is dit de eerste stap…en gaat het binnenkort steeds maar beter met je meisje…

@marisca77 wrote:

balen marion



heb je al onderzocht waarom ze huilt?



kai was ook een huil baby werd er beetje moedeloos van maar na 2 maanden naar de osthepaat geweest en toen kregen we toch een heel lief mannetje



strekte




Hier ook … Sophie had een voorkeur naar rechts … daar zag de cb het aan.

Ostheapaat geweest en na 2x al resultaat :angel:



Hopelijk vinden jullie ook snel de oorzaak :-* :hug:

Ze heeft niet echt een voorkeurshouding, maar ja, de bevalling ging natuurlijk wel supersnel… Ikhoop ook echt dat we na donderdag een beetje resultaat gaan zien. We hebben werkelijk álle andere opties al bekeken en, indien mogelijk, verholpen. Dus this is our last resort!

Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat de osteopaat denkt dat ze heeft.

Ze is er al een keer geweest toch?

en hoe is het vanavond gegaan?