Naturalis

Is Naturalis leuk met een kind van 4, een kind van 5 1/2

(en een kind van 2 1/2?)?

Of is het toch voor oudere kinderen bedoeld?

Mijn kids vonden het vorig jaar erg leuk, toen was de middelste 3

ja hoor, dat kan!

met 3,5 jaar heeft mijn oudste een supertijd gehad daar. het ligt wel een beetje aan welke tentoonstelling er net is, er zijn wisselende exposities met veel aandacht voor kinderen (die Wildebeesten een tijd terug was geweldig!)

maar er zijn altijd dingen voor kinderen om zelf te doen, aan te raken, te puzzelen etc.

vrij achterin verstopt op een van de verdiepingen zit een stukje dat vooral leuk is voor echte kleintjes. waar je oa dieren (poppen) het juiste eten moet geven :inlove:

Ja, superleuk!

Wij zijn afgelopen zomer geweest, de meiden waren toen net 4 en ruim 5 1/2. Ze waren erg onder de indruk van de dinoskeletten en de opgezette dieren. Er zijn ook allerlei opdrachtjes die ze kunnen doen, sommige voor wat oudere kinderen, maar ook voor de leeftijd 4-5 jaar hoor. En dat hoekje voor de kleintjes is inderdaad erg leuk!

Conclusie: ik zou het zeker doen!

Bedankt! Dan gaan we er heen! :smiley:

Het is gewoon superleuk!Wij gaan er om de 3-4 maanden heen met de kindjes en iedere keer ontdekken ze nieuwe dingen. De jongste was anderhalf toen hij voor het eerst meeging. Toevallig ben ik gisteren met de drie jongens geweest, ze zijn nu 7, bijna 6 en 3,5j.

We waren daar tegen 10u en de drukte viel toen mee, rond 14u gingen we weer naar huis en toen was het heel druk.

Super geslaagde dag gehad!!

En moffel en piertje waren er ook. Dat was een leuke bijkomstigheid :smiley: