Natte zweethandjes en voetjes??

Djenno heeft veel last van zweethandjes. Zo erg dat zijn handpalmpjes soms helemaal nat zijn van het zweet.

De ene keer heeft hij het als zijn handjes gebald zijn maar soms heeft hij het ook als zijn handjes gewoon ontspannen zijn. Ook heeft hij vaak last van nattige zweetvoetjes. Zijn sokjes zijn soms helemaal klam.

Ik controleer altijd of hij het niet te warm heeft maar soms heeft hij het ook als zijn handjes en/of voetjes koud aanvoelen.

Herkent iemand dit en is dit normaal??? :think:

Yara had dat ook heeeeeeeeeeeeeel erg. Het water liep haar bijna van de handjes af.

Bij cb zeiden ze dat dat per kind verschilt en geen kwaad kan en vanzelf weer over gaat.

Ik kan me niet meer herinnernen wanneer het bij Yara over was,maar geloof rond een maand of 9 dat het minder werd.

Nu is ze 3 en heeft nergens last van.

Dus neem aan dat het normaal is en dat ik je gerust heb kunnen stellen.

Hier ook hoor! Heb idd na een paar weken ook de vraag gesteld aan het cb, vond het zo wonderlijk dat een baby zo zweterig kan zijn. Sam heeft per definitie plakvoeten en had in het begin zelfs smet tussen zijn vingertjes van het zweet! :roll:

Handjes gaan nu beter, zeker nu we gestopt zijn met inbakeren is ie een stuk minder klam. Maar plakvoeten houdt ie. Ach, hij moet toch ook iets van zijn vader hebben :wink: :mrgreen:

hier ook zo’n zweterd.

het is nu hij wat ouder wordt wel een stuk minder geworden, ik weet wel dat hij het eerste jaar nooit een trui aan heeft gehad, zelfs niet toen het 's winters vroor,

want hij had het zo snel warm.

dit jaar wel truien aan gedaan, dus het zweten is minder.al blijven die zweetvoetjes wel hoor :mrgreen:

Hi there,

Luukje kampt ook met dit probleem! Als baby was echt heel erg!

Nu is hij 16 maanden en zijn zijn sokjes altijd nat als ik zijn schoentjes uit doe, dus binnenhuis vaak op blote voetjes en schone sokjes aan! Verder is hij nog erg gevoelig voor warmte maar is wel aanzienlijk minder…

Tja heel onaardig maar hij heb denk van mij :wink: sorrie luukje mama’s slechte eigenschap :wink:

X veertje

Hier hebben zowel moeder als dochter plakhandjes en plakvoetjes :mrgreen:

Goh, ik wist niet dat dit zo vaak voorkwam bij babies. Ben blij te lezen dat Djenno niet ‘de enige in zijn soort’ is haha :?

Bedankt meiden!! Ik ben weer helemaal gerustgesteld!