natte doekjes bakje ( geel van zwitsal of wit van pampers )

exact zoals de titel zegt: natte doekjes bakje ( geel van zwitsal of wit van pampers )



Ze waren altijd gewoon in de winkel/ drogisterij te koop naast de natte billen doekjes, maar nu nergens te vinden. Voor Wendy hadden we ze ook, ivm uitdrogen van het pakje wat je telkens op na vul kocht.



Wie heeft er nog 1 liggen of weet er aan te komen.?



Groetjes Bianca.

Ik heb hier wel een van de lidl.

zit toch gewoon in een van die commerciele blije dozen?

en als je er toch geld voor uit wilt geven… hebben ze vele leukere bij de hema bijv.



Maar ik heb die gele hier laatst nog gewoon zien staan bij de Etos?

Ik had geluk dat er nog 1 was bij de da…Maar idd ik zie ze ook haast niet meer liggen in de winkels…Anders even vragen…

Ik heb er nog wel een voor je hoor, vind ze vreselijk onhandig :shifty: Dat gewroet steeds omdat het doekje erin blijft hangen :roll: werd er gek van.

Wij hebben 't pakje gewoon op de commode liggen, droogt niet uit hoor.



Maar wat mamaMarije ook zegt, er zijn veel leukere in allerlei kleuren en maten etc :thumbup:

Bij de prenatal heb ik ze ook nog zien liggen van de week, daar waren ze afgeprijsd dus misschien dat ze uit het assortiment gaan?

Ik heb ook nog zo’n gele van Zwitsal, vind die doodirritant… die sluiten niet goed en zijn onhandig.

Wijzelf hebben er eentje van kruidvat, gewoon een eenvoudige blauwe…

Hebben ze die daar ook niet meer te koop?



Wij hebben beide dozen overigens gekregen in de blije doos ( zwitsal ) en op de 9 maandenbeurs ( kruidvat ) :wink:

Hm ik weet niet wat verzenden kost , ik meen 6, 75?

Dat heb ik er wel voor over ( is mijn zus )

In de dozen zaten ze niet hoor en hier bij geen 1 winkel in de buurt te verkrijgen.

Die van de kruidvat openen niet makkelijk dus valt af. ( ik heb die zelf wel voor als baby hier komt) Maar voor dagelijks gebruik bevalt dus niet.



Ik zal even met zus overleggen, iemand die weet wat verzenden kost?

heb nog getwijfeld hem mee te nemen… maar de gele stond hier nog bij de Prenatal in A.ssen toen ik er net was…

Maar ja, dan zit ik straks met een doos waar ik niks mee gaan doen en dat is ook zo wat he :lol: .

Heb er hier 1 van pampers… mag ook weg hoor. Geen punt, gebruik hem namelijk niet… hij staat op de commode en mijn pakje doekjes ligt er netjes bovenop! :lol:

lieve Bianca,

ik heb geen doosje voor je…

maar je onderschrift ging me ff door merg en been.

vandaar dat ik je een dikke knuffel kom geven.

:hug: :-* :hug:



ik weet zeker dat jouw mama zeker en vast zal meekijken en mee trots zal zijn als beebje zich aandient…



xxx

Gerda

hier ook een gele van zwitsal… heb ze nooit gebruikt



is makkelijk om te weten waar je woont. er bieden er zoveel aan… misschien kun je je verzendkosten besparen… :wink:

Ik woon in Groningen, maar ben binnenkort ook in HOUTEN ( vlakbij Utrecht)



Iemand die weet wat de verzendkosten zijn ?



Ik meen € 6,75?

dhl 4,95

Hey… Las dat je binnenkort in houten bent, en als je wilt mag je hem hier komen ophalen. Want zoonlief trapt hem elke keer van de commode af, dus we gebruiken hem niet meer. Hij is trouwens nog wel helemaal netjes!

ik stuur je even een pb tje :thumbup: :dance:

Ik heb er ook een aantal, voor het geval je nog op zoek bent :wink:

Ik heb ook zo’n witte, die mag je zo van me hebben ( tegen verzendkosten )



Ik vind het een vreselijk onding namelijk haha :mrgreen:

ow dames super allemaal, ik hou het even in mijn achterhoofd,

alleen verzendkosten zijn best prijzig.

Ik wacht even pb terug af van kiki, want dan zou ik hem zo kunnen afhalen.



Vast dank :dance: