Natte broek

Mijn zoontje van net 4 jaar is al 2 jaar zindelijk. Alleen heeft hij dagelijks wel natte plekjes in z’n onderbroek. Hij laat het niet lopen, maar toch is het steeds weer een beetje nat. Vooral bij iets spannends, maar ook soms ook als hij net heeft geplast en een filmpje kijkt.



Iemand hier ervaring mee? Ik hoor graag tips!

volgens mij is dat wel gewoon urine hoor, hier komt het ook weleens voor als ze bv te lang wachten of idd van de spanning enzo.



Heel normaal, niks bijzonders :slight_smile:

Haha, ja ik snap dat het urine is, maar ik vind het vervelend dat hij iedere dag toch nat is. Moet toch steeds weer schoon ondergoed aan doen.

Het gebeurt hier alleen als hij het te lang ophoudt. Zodra hij met zijn hand tussen zijn benen loopt is het vaak al net iets te laat. Dus roep ik meerdere keren per dag of hij niet even moet plassen. Dat werkt hier wel.

Ella heeft dit ook gehad, 4 weken lang. Niks hielp ook geen beloningssysteem. Wat hier geholpen heeft was een afspraak bij de dokter. Daarna is het niet meer mis gegaan!

Hier is het wel eens als ze te snel opstaan na het plassen en dan nog wat druppeltjes laten lopen. Sowieso is het erger als ze staand plassen, dan moet de piemel nog wel eens gericht worden en dat is moeilijk natuurlijk, hier moeten ze dus ook gewoon zittne.

1 like