Nathalie in de krant!

Man & kind zijn een weekendje “vader-en-dochter-weekend” houden en dat betekent dat zij op een camping zitten en mama thuis… :roll:



Maarrr: mama heeft een bezigheid gevonden! Ik heb “de oude doos” tevoorschijn gehaald en ga strakjes nog maar eens door m’n dagboeken bladeren. M’n vakantiedagboeken (van toen ik een jaar of twaalf was) heb ik net al gelezen.



En ik kwam een oud krantenartikel tegen… van de tijd dat ik in het PTT Museum werkte! :mrgreen:

nee dan sta je flatteus in de krant :mrgreen:

Hahah wat grappig zeg!

Zo kom je nog 'ns wat tegen :wink:

En wat een leuk artikel.

Bestaat het museum nog en die leuke activiteiten?

@jewel wrote:

Bestaat het museum nog en die leuke activiteiten?




Het museum bestaat, alleen heet het nu het museum voor communicatie. In Den Haag dus! :mrgreen:



De tentoonstellingen wisselen… precies deze hebben ze niet meer nu…

Leuke foto hoor! :thumbup:

@mv2kids wrote:

nee dan sta je flatteus in de krant :mrgreen:


De enige keer dat ik in de krant stond was toen ik moest “happen” bij de tandarts voor een sportbitje. :shifty:

Vind je oren prachtig!!!



:wink:

haha ik heb ooit eens in de krant gestaan terwijl ik ladderzat op een festival knockout lag…eronder stond het memorbale bijschrift: gezellig samenzijn op urpop…



ik heb het gelukkig daarna nog een aantal keer goed gemaakt door fatsoenlijk in de krant te staan…

Wat LEUK!!! :mrgreen: :thumbup:

grappig :mrgreen:

Je oren zijn gegroeid … :mrgreen:



Leuke foto!! 8)

Je ziet er goed uit!

Leuk zeg!

Ik kwam mezelf laatst ook tegen op een oude foto bij een kranten artikel, toen was ik 16…

@fiep klophout wrote:

haha ik heb ooit eens in de krant gestaan terwijl ik ladderzat op een festival knockout lag…eronder stond het memorbale bijschrift: gezellig samenzijn op urpop…



ik heb het gelukkig daarna nog een aantal keer goed gemaakt door fatsoenlijk in de krant te staan…




:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

heee wat grappig zeg!!!