nathalee holoway

Joran heeft bekend…

snel lezen;

Zondag uitgebreid op tv, ik zit nu al klaar!

Ik hoop zo dat er meer duidelijkheid komt in deze zaak!

Waarschijnlijk bekend…

Dat is dus nog niet zeker.

Maar we zullen kijken zondag! :mrgreen:

Joran van der Sloot is na de onthullingen van Peter R. de Vries gesignaleerd in een discotheek in Arnhem.

Volgens diverse getuigen, onder wie een dj, was

Van der Sloot tot in de vroege vrijdagochtend aan het feesten in discotheek Manhattan in Arnhem.

Daar was een feest onder de noemer ‘Fout’.

Op het feest maakte DJ Lourenz met instemming van

Van der Sloot een foto van hem. “Hij vond het erg grappig

om op de foto te staan terwijl ik met mijn hand

op het Fout! logo wees. Fout! is een feestje dat we in Arnhem organiseren.” Van der Sloot was totaal ontspannen, vertelt de dj

aan RTL Nieuws. “Van der Sloot wilde niet reageren op de onthullingen van De Vries, maar er werden wel grapjes over gemaakt.”

Donderdagavond maakte misdaadverslaggever

Peter R. de Vries bekend dat hij de zaak Natalee Holloway heeft opgelost. Hij heeft nog geen officiële uitlatingen gedaan over de rol van

Joran van der Sloot, die verdachte was in de zaak.

Hij heeft met een verborgen camera opnamen gemaakt, waarop de toedracht van de dood van Holloway uit de doeken zou worden gedaan.

De Amerikaanse advocaat van Van der Sloot,

Joe Tacopina, heeft tegen de Amerikaanse nieuwszender Fox News gezegd dat Joran ‘niets heeft te vrezen’.

“Ik heb met Joran gesproken. Ik heb met zijn ouders gesproken.

Zij hebben met de Arubaanse hoofdofficier Hans Mos gesproken. Er bestaat geen bezorgdheid dat dit zal leiden tot een onthulling waarin Joran van der Sloot als schuldige wordt aangewezen.”

Tacopina gaf hoofdofficier Mos een veeg uit de pan. De aanklager heeft volgens hem de banden van De Vries al meer dan een week in handen zonder er iets mee te doen.

“Er is niets dat uit de uitzending van zondag kan komen dat mij, mijn onderzoekers of iedereen die ook maar enige kennis heeft van de zaak, ervan kan overtuigen dat Joran iets met Natalee’s verdwijning heeft te maken.”

HILVERSUM (ANP) - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.

,Ik vertelde hem wat hij wilde horen. ,Het is zo dom, zo dom’’, aldus Van der Sloot. ,Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken.’’

Hoe hij dat zou kunnen bewijzen, zei Van der Sloot niet te weten. De vraag waaróm hij andermaal heeft gelogen (eerdere verklaringen van Van der Sloot bleken onjuist), moest hij onbeantwoord laten. ,Dat vraag ik mezelf ook wel af, ja’’, zei hij tegen Pauw en Witteman. ,Je hebt geen enkele reden om mij te geloven.’’

Fascinerend

Volgens Van der Sloot heeft hij de ,wat oudere man’’ die hij zijn ontboezemingen heeft gedaan ongeveer zes maanden geleden leren kennen. ,Ik vond hem een heel fascinerend iemand, ik was heel geïnteresseerd in hem’’, aldus een hoorbaar nerveuze Van der Sloot. ,Hij deed ook heel veel dingen die ik eigenlijk niet kende, die ik nooit zou doen.’’ Wat dat voor dingen zouden zijn, wilde hij niet zeggen.

,Ik heb hem gewoon verteld wat hij wilde horen’’, aldus Van der Sloot. Dat verhaal kwam erop neer dat hij op het strand heeft gevreeën met Natalee Holloway, dat zij onwel is geworden en vervolgens overleden. Daarop zou hij een vriend hebben gebeld, die met een bootje naar de plek des onheils is gekomen. De vriend zou het lichaam van Holloway hebben afgevoerd en in zee hebben gedumpt.

,Ik ben echt gewoon een beetje getruukt’’, zei Van der Sloot. Hij vertelde dat hij de man die hem erin heeft geluisd kort voordat hij met Pauw en Witteman sprak nog heeft gesproken. Deze wilde niets meer zeggen. Van der Sloot zei niet boos op hem te zijn.

Volgens advocaat Bert de Rooij beweerd de verdachte dat het verhaal dat hij in de auto heeft verteld, volledig is verzonnen. “Dat wat ik heb verklaard, is verifieerbaar onjuist”, aldus Van der Sloot tegen zijn advocaat

Schrijfster Zvezdana Vukojevic van het door Joran uitgegeven boek ‘De zaak Natalee Holloway’ zegt afgelopen maandag gechat te hebben met de “loslippigeâ€? twintiger op de website van het gratis blad DAG. “Misschien moet ik Nederland wel verlaten” en “ik denk niet meer dat ik hier naar school kan” "een hoop mensen zijn boos,"aldus Joran.

Op de vraag van Vukojevic waar hij momenteel verblijft geeft Van der Sloot geen antwoord. Wel verteld de lopende hasjpijp dat hij zondagavond de uitzending van Peter R. de Vries, waarin hij zelf de hoofdrol toebedeeld kreeg, heeft bekeken samen met zijn advocaat. Hierover zegt hij "Ik huilde niet.â€? “Het was precies hoe ik dacht. Jammer dat ze alles weg hebben geknipt wat Patrick zei.”

Na aanleiding van de uitzending begint Joran de ernst van de situatie beetje bij beetje in te zien. In het chatgesprek vervolgd hij “Ik heb er niet voor gekozen om dit met de buitenwereld te delen. Ik dacht gewoon een gesprek tussen mij en mijn dealer.”

De advocaat van de duivel, Bert van Rooij, schilderde Van der Sloot in het programma Nova af als een “serieleugenaar� die gokverslaafd is. De jonge knaap zou ook enorm opkijken tegen zijn nieuwe zogenaamde vriend, Patrick van der Eem, en daarom hebben zitten opscheppen tegen hem over de manier waarop Natalee Holloway is verdwenen.

Van der Eem beweerd op zijn beurt zich niets te kunnen voorstellen bij deze opschepperij. Jorans voormalige ‘new best friend’, die zijn gespreken met de jonge knaap tijdens intieme ritjes in zijn Rover heeft opgenomen met een verborgen camera, zegt zich gedurende deze onderonsjes met Van der Sloot vaak hebben moeten inhouden om hem niet uit de auto te gooien. In het tv-programma Pauw & Witteman zei hij dat hij grote moeite had met de manier waarop Joran over het incident sprak. “Zo meedogenloos”, aldus Van der Eem.

AMSTERDAM - Gewild of ongewild, Joran van der Sloot zorgt momenteel voor een hit. Het satirische nummer ‘Joran heeft een boot’ van dj Sven en Juri Verstappen breekt alle downloadrecords.

Het nummer is zeker al 180.000 keer gedownload en kan zich meten met de toppers in de hitlijsten. Het duo produceerde een nummer op een tekst van Karel Scheerder dat afgelopen donderdag de ether inging via Radio Veronica en tevens te beluisteren valt via internet. "De website ontplofte meteen ", zegt Juri Verstappen van het radioprogramma Somertijd.

“Het is vooral bedoeld als geintje. We hebben het dan ook niet officieel als download of single uitgebracht en verdienen er ook geen geld aan.” Radio Veronica laat in het midden hoe vaak het nummer is opgehaald, maar via de website van De Telegraaf (circa 120.000 maal) en GeenStijl (60.000 downloads) wordt de populariteit wel duidelijk. “Voor een audiofragment is dat heel fors. Je hoeft momenteel maar ergens Joran bij te zetten en het wordt bekeken”, zegt Dominique Weesie van GeenStijl.

Daarnaast valt Joran niet meer weg te slaan op forums op internet, waar zijn meest markante uitspraken zoals ‘verzwogen’ (Joran-taal voor verzwegen), het scheldwoord ‘coño’, ‘swa’ (kameraad, makker) en ‘vieees’ (straattaal voor stoer en gaaf) met veel graagte worden overgenomen door de jeugd. Ook zijn er al diverse persiflages van de beroemde autobekentenissen op sites als YouTube verschenen, die soms meer dan 500.000 keer zijn bekeken.

Kreeg op Hyves een berichtje:

Telefoonnr JORAN V/D SLOOT!!! En ook een leuk filmpje!

Voor degenen die Joran zelf even willen spreken zijn mobiele nummer is achterhaald:********

en die van zijn maatje Daury: ******

stuur maar door naar alle hyvers, Berbertje MOET Hangen!!!

LET OP!!!

DIT MOET JE ECHT GEZIEN HEBBEN!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Gfeq1jVTZOk

Edit Ruud, we gaan GEEN privé gegevens plaatsen!

Geweldig :thumbup:

zo krijg ik veel smsjes;

Lig hier op het strand met een wijf te ketsen,

maar ze beweegt niet meer!

Kan je ff komen met je boot, een echte vriend doet dat toch?

Mag jij mijn nieuwe gympen.

wisten jullie het al,

joran heeft zelfmoord gepleegd, althans dat zegt ie… :slight_smile:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@monique wrote:

wisten jullie het al,

joran heeft zelfmoord gepleegd, althans dat zegt ie… :slight_smile:

:lol: :lol: Die gast spoort gewoonweg niet :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zullen we het een beetje serieus houden? Anders mag dit in het “speelhoekje”.

En voor alle duidelijkheid er mogen GEEN privé gegevens geplaatst worden!