Aangezien Natalis een samenwerking met luierservice.nl heeft mag ik waarschijnlijk met een gerust hart deze link volledig vermelden.
Wat vinden jullie ervan Is het voordelig, handig? Het lijkt mij wel wat namelijk! Shoot:
lees als belangrijk voordeel dat het voordelig is… even snel berekend dat in de maat van onze jongste ik toch al gauw 2 cent per luier meer betaal.
En dat is als de Etos luiers niet zoals nu in de aanbieding zijn.
Nu ze wel in de aanbieding zijn scheelt het zelfs 4 cent de luier.
Oké dat is het kostenaspect :lol: .
Hier is het bij elk kind toch wel weer uitvogelen geweest of een luier het goed deed bij ze of niet. De oudste kon niet tegen A merk luiers en paste die van het Kruidvat heel goed en verdroeg ze ook.
De 2e kon qua pasvorm alleen de Huggies aan, verder was alles te breed.
De 3e kon alleen tegen Pampers tot hij een jaar of 2 was, daarna ging Etos eigen merk ook goed.
De 4e draagt nu afwisselend Pampers en Etos, maar net wat ik op dat moment het goedkoopste kan krijgen.
Dan vind ik het een nadeel dat je hier zo groot af moet nemen en niet weet of de luier bevalt qua pascomfort en eventuele luieruitslag… of is er de mogelijkheid om proefpakketje te bestellen oid?
En tja het gesleep… ik kom dagelijks bij school, winkelcentrum met Etos staat daar zo’n beetje naast en een pak luiers past wel onderop de wagen. Als ze in de aanbieding zijn dan haalt 1 van ons ze even met de auto als de grote boodschappen toch gedaan moeten worden.
Dus nee geloof niet dat ik hier gebruik van zou maken.
Nou ja, dat is ook een beetje mijn bezwaar… De luiers zijn vergeleken bij de C1000 luiers die ik graag gebruik, 3 cent duurder (zonder aanbieding). Nou zou k dat er wel voor over hebben omdat het bij ons nog wel eens wil voorkomen dat ik een luiertekort heb…
Maar de aanbiedingsprijzen loop je dan natuurlijk wel mis…
misschien dan maar zelf hun berekening gebruiken van hoeveel luiers per etmaal de kleine man gebruikt en een reminder in je telefoon zetten?
Is niet je vraag, maar mij laten 1 of 2x per maand albert komen en we laten deze dan ook luiers meebezorgen. Zo zitten we al aardig snel aan de prijs voor bezorgen en hebben we ook altijd luiers in huis. Het is een beetje mikken hier met wanneer we de bestelling laten komen, maar nu bijv. zijn de luiers bij de AH ( dus ook albert ) weer in de aanbieding en 25% korting is wel errug leuk nog extra!
Wel leuk bedacht, maar wij hebben broekkies en als ze in de aanbieding zijn kunnen we zowat 3 pakken extra halen voor datzelfde geld :mrgreen:
Ik vond het ideaal. Heb het jaren gedaan bij de jongens. Maarja met een tweeling gaan er ook heel wat luiers doorheen!
Ideaal dat ik altijd genoeg in huis had en nooit hoefde te slepen met die pakken. Dan maar paar cent meer.
Ik zie hier de voordelen eigenlijk niet van in. Boodschappen halen moet toch gebeuren, om dan meteen een lading luiers achterin de auto te gooien vond ik niet zo veel werk. Echt nooit zonder gezeten, elke maand als mijn salaris werd gestort sloeg ik een voorraad in (of ik checkte iig of dat nodig was), dat was mijn reminder, zeg maar. (Nu nog hoor: salaris = controle op de toiletartikelen. ) Ze zijn altijd wel ergens in de reclame, en dan ben je hoe dan ook goedkoper uit. En idd, babybilletjes hebben weleens een luiervoorkeur. Mij lijkt het dus handiger om jezelf aan te leren om op tijd je luiervoorraad te checken dan hier gebruik van te maken.