Narcose

Mika is afgelopen maandag geopereerd. Hij is sindsdien heel snel moe wat ik me kan voorstellen. Het probleem is alleen dat hij overdag en 's avonds maar max een half uur per keer slaapt om heel huilerig wakker te worden. Ook 's nachts wordt hij wel 2 keer huilend wakker. Even oppakken is dan genoeg om hem te troosten. Hij valt dan op je arm weer in slaap. Normaal gesproken slaapt hij zonder probleem van 1900 tot 700 dus er is duidelijk nog iets gaande.

Wie herkent dit en hoe lang duurt dit ongeveer? Vanuit het ziekenhuis zeggen ze alleen dat ze “een beetje huilerig” kunnen zijn. Maar hoe lang normaal is enzo verklappen ze niet :mrgreen:

Ik kan je niet meer helpen denk ik, tis al zo lang geleden :mrgreen:

Maar hoe gaat het nu?

Hoe lang? weet ik niet meer…, maar dat ze even anders slapen als ze weer thuis zijn, dat was hier ook zo.

Onze oudste is helaas meerdere keren geopereerd voordat hij 11 mnd was, en dan was hij thuis meer schrikkerig en huilerig. Ze zeiden dat dat kwam doordat in het zkh s nachts veel geluiden zijn en ze dan ook wat onrustiger slapen en dit vaak het gevolgd daarvan zou zijn. Het gaat gewoon weer over. Hier wel althans.

Succes, groetjes van mij