Narcose

Even een vraagje… Morgen moet Sterre aan haar oogje geopereerd worden. Hele kleine ingreep, maar ze moet wel onder narcose. Dat gebeurt terwijl ze bij mij op schoot zit. Nu hoorde ik van mijn schoonzusje dat er daarbij gas vrij kan komen dat schadelijk is voor mijn ieniemini ukkie in de maak… Weet iemand of dat klopt? Dan moet manlief namelijk even mee om bij Sterre te blijven als ze de narcose krijgt, ik wil geen risico nemen :slight_smile:

xHeske

toen niek 1,5 was moest hij onder narcose voor zijn liesbreuk , ik was toen 8 weken zwanger , ik mocht niet naar de OK om niek te laten slapen , jeroen is met hem meegeweest , ik mocht niek wel ophalen in de uitslaapkamer.

Bedankt! Dan gaat Tjip dus mee :thumbup:

Heske sterkte morgen :-* :hug:

Heske, goed dat je ff informeerd!

Heel veel sterkte voor Sterre (en voor jullie ouders natuurlijk! 't Is nooit leuk om je kindje in de ok achter te laten. Ook al is het een kleine ingreep!) :-*

Dank je wel meiden! Ik vind het helemaal niks hoor, helemaal nu ik er zelf dus niet bij kan blijven waarschijnlijk… maar ja, haar oogje moet nog langer mee dan vandaag, dus we moeten even flink zijn :shifty:

joh door de hormonen heb ik de hele weg naar het zhuis moeten huilen , toen hij naar de ok ging met zn papa moest ik huilen , en tijdens het wachten moest ik huilen en toen ik hem mocht ophalen moest ik huilen , toen ik hem zo zielig zag liggen moest ik huilen … ik vond het zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo erg voor hem…

2,5 uur na zn operatie mocht ie alweer spelen met de kinderen op het buitenspeelveld van de kinderafdeling … t kind had nergens last van :roll:

voor jou als ouder is het 10000x erger , ik wens je veel succes … en veel beterschap voor je kleine meisje :-* :-* :-* :-*