napijn na verwijderen keelamandelen...

Hai!!

,+u, tis afgelopen donderdag gebeurd.

Keelamandelen zijn eruit.

Volgens de KNO zou de napijn dag of 2/3 duren.

Heb hier nog steeds een meisje wat zit te huilen van de pijn aan haar kaak en voornamelijk aan haar oorschelpen…

Iemand hier ervaring mee? En hoe lang dit duurt???

drinkt ze genoeg?? Door het drinken van veel koude dranken moet de pijn wel minder worden.

En heb je haar pijnstilling gegeven?

Ik heb zelf vorig jaar mijn keelamandelen laten verwijderen en heb ongeveer 5 dagen last gehad daarna ging het iedere dag een stuk beter. Bij kinderen gaat het meestal sneller.

Als je het niet vertrouwd zou ik bellen, ik weet hoe zeer het doet :hug:

Ze drinkt voortdurend ijswater. Ijsjes krijg ik niet in…

3 keer per dag een 500 pcm zetpil…

Ijswater is ook prima! Heeft ze pijn bij haar oren als ze slikt of constant? Ik had alleen pijn bij het slikken en drukte mijn oren dicht bij de eerste slokken. Daarna was de keel wat gesmeert en wild ehet wat makkelijker.

Maar als ze zo’n last heeft ondanks de pijnstilling en het goede drinken dan zou ik voor de zekerheid toch even bellen.

beterschap met je meisje :hug: .

Sanna heeft ruim een week last gehad van napijn. Ik moet er wel bijzeggen dat na twee dagen de wond bij haar ontstoken was, dus waarschijnlijk heeft het daarom langer geduurd. (ze weigerde te drinken)

Na een week kon ze opeens heel hard huilen bij een kiwi of andere zure dingen. Ze klaagde dan over haar oren. Daarna werd het langzaam minder.

Heel veel beterschap voor je meisje :hug:

Mijn meisje heeft destijds een dikke week zowel paracetamol als diclofenac nodig gehad. En pas daarna ging het beter. Ik zou denk ik even overleggen over wat meer pijnstilling… :hug:

lieve Bren,

gewoon ff een dikke knuffel en kusje voor jou en je meisje

:-* en :hug:

liefs

gerda

Teun heeft ook zeker een week lang last gehad van de operatie :frowning: … was ècht zielig.

In elk geval goed drinken en een paracetamol als het nodig is :hug:

en hoe gaat het nu? :hug: