NANNYcare geitenmelkpoeder?

Zie topictitel, gebruikt iemand hier dat voor een jonge baby?



Ik wil in princiepe bv geven en zoveel mogelijk kolven, maar voor als dit niet genoeg is leek me dit wel een goed alternatief.



OP de web-site staat dat het prima is voor baby’s, maar niet volgens de Europese richtlijnen, die bedacht zijn voor er sprake van van geitenmelk voor zuigelingen. Blijkbaar kan het in Nieuw Zeeland ed wel gewoon.



Nu vroeg ik me dus af of één van jullie er ervaring mee heeft?



Thanx!



Groetjes,

LaBruja

Wij gebruiken het… :thumbup:



Al sinds onze zoon iets van 2,5 maand oud is. Daarvoor gaf ik bv en ik wilde hem geitenmelk gaan geven.



Ik koop het bij een natuurvoedingswinkel, het is wel wat aan de prijzige kant. Maar tsja dat is heel persoonlijk natuurlijk of je het daar voor wilt uit geven.



Als je nog meer vragen heb? (niet dat ik er alles van af weet).

Hier nog een ervaringsdeskundige! Mijn jongste kreeg het vanaf drie maanden omdat het zo goed scheen te zijn en ik bang was voor koemelkallergie. Echter de deeltjes die allergie opwekken zitten hier ook in dus het hielp helaas niet. Toch naar de Nutrilon tegen allergie geswitcht. Ze vond het wel lekker, rook ook lekker.



Als je meer wilt weten… Vraag maar…



Groetjes, Wicky

Oh fijn, jullie ervaringen!



Een kindje van bijna 2 maanden zou het dus ook wel kunnen hebben? Ik geef bv, maar kolven gaat me niet erg goed af (en bovendien heb ik er een enorme hekel aan) dus dan af en toe een flesje hiervan zou een prima oplossing zijn, dan, toch?



Werkt het verder net zo als gewone poedermelk?



Groetjes,

LaBruja

Ja het werkt het zelfde als koemelkpoeder.



Het is licht verteerbaar en het smaakt minder chemisch.

En het is gezonder.



Het is heel goed te combineren met de bv.