Hoi hoi,
Kunnen jullie mij ook helpen??
Wij hebben nu al bijna de naam Jayden staan voor een jongen, natuurlijk harstikke populair helaas, maar wij hadden zoiets we hebben het zolang vast staan dus dan maar een popi naam. Maar nu is er dus een jongetje in de familie geboren en je raad het al een Jayden. Nu stappen we helaas helemaal van de naam af maar kunnen nog niet iets vinden wat leuk is.
We willen graag een naam met een Y erin en als jullie iets kunnen vinden wat op Jayden lijkt zou het nog beter zijn. En het moet natuurlijk bij Yeline passen :inlove: (jaydin,jaylin,jayden is geen optie die komt hier in de kennissenkring ook al voor)
:-*
Gewoon Jay?
Jay-Jay
Jayson
Jayme
Jayaino
Jayano
Jaycen
Jaycey
Jaydion
Jayin
Jaylan
Jaylano
Jayell
Jayvie
Jayrone
Jayro
:think:
Jaylano
:inlove:
Vind je dat een mooie naam Wennepen? Ik ben een beetje uitgekeken op namen die eindigen op -ano … die zijn wel erg hip tegenwoordig… :think:
Wennepen die is wel leuk, toevallig want mn vriend had gisteren Delano gevonden en dat vond ik zelf niet zo. maar jaylano is net wat mooier.
Suuzeke jij hebt er ook een paar mooie tussen staan :inlove:
Hopelijk vinden jullie nog een naam die beter/net zo goed voelt als Jayden
Jah ik hoop het wel, en dan afwachten wat het gaat worden hahaha, je zal net zien een meisje maar vind het fijn dat we optijd eruit zijn met de namen. Met Yeline wist ik het pas na de 33 weken dat dat hem zal worden al dat gepieker daarvoor nee niks voor mij hahaha.
Haha die kwam uit Suuzekes lijstje
Nou meiden nog eens bedankt! Ik heb de namen in de groep gegooid en er zijn een heleboel namen afgevallen, maar ook een paar die blijven staan in het misschien lijstje :dance: Dus mochten jullie nog meer bedenken…, graag :mrgreen: !
Overigens Nienke123: Esther valt af omdat me dat doet denken aan onze vroegere buurvrouw(van boven de 60 inmiddels… gewoon niemand om je kind naar te vernoemen), Sander om dezelfde reden(is haar achternaam ), Wouter is voor mensen in Oostenrijk onuitspreekbaar(had ik erbij moeten zeggen natuurlijk :wall: ). En mijn vriend heeft een achternicht die Floor heet en dat’s een beetje een rare, dus Floor en Fleur vallen ook af. Blijft Amber :shifty: :oops: :shifty:
Ben verder helemaal niet moeilijk hoor :liar:
Bedankt voor jullie meedenken voor de vrouwelijke versie van Frits.
Ipv Jayden zou ik misschien Dylan nemen.
Vind ik een erg leuke naam. bijna dezelfde letters, allee wat doorelkaar gehusseld.
ach ja moeilijk tis wel iets wat je je kind de rest van zijn leven mee geeft toch!
Niemand nog ideetjes voor mij? :oops:
Ik vind één groot algemeen namentopic toch niet zo erg handig… Ik raak het overzicht een beetje kwijt: ik weet niet meer wie wat heeft gevraagd en welke suggesties voor wie al gedaan zijn. :oops:
Ik vind het ook onhandig… want ik ga geen pagina’s teruglezen om te zien wie er een vraag had… en op m’n eigen vraag krijg ik ook niet echt reacties…
@Suuzeke wrote:
Ik vind het ook onhandig… want ik ga geen pagina’s teruglezen om te zien wie er een vraag had… en op m’n eigen vraag krijg ik ook niet echt reacties…
Wat was je vraag ook alweer? (Niet dat ik nog weet of, en zo ja, wat dan precies, ik daar al op gereageerd heb… :() Ik heb al wat terug zitten zoeken, maar kon het niet echt meer vinden…
@Suuzeke wrote:
Ik ga mijn eisenlijstje ook neerzetten… wie weet heeft iemand veel inspiratie en/of niks te doen en vind hij/zij het leuk om me te helpen! :mrgreen:
- Meisjes- én jongensnamen
- Naam mag niet beginnen met S, K, Z of J
- Min. 3 letters en max. 6 letters
- Geen 100 in een dozijn naam
- Uitspraak wel gelijk duidelijk :shifty:
Iemand? Hellupp!
Ik heb zelf wel wat ideetjes hoor… maar het is allemaal nog niet :thumbup:
Dit was m’n vraag
Ik heb hier toevallig een namenboek van de bieb liggen, zal eens kijken of ik wat tegenkom, ok? Ben zelf namelijk niet zo heel erg creatief met namen, in tegenstelling tot sommigen hier :mrgreen:
Hier komen ze dan.
Meisjes:
Calla
Ania
Dele
Ylvie
Ankea
Elita
Leona
Berit
Rika
Rixa
Marla
Luana
Feline
Jongens:
Wilko
Birk
Mio
Bent
Marlin
Tammo
Adis
Devin
Immo
Mats
Geen waardeoordeel, ik spui gewoon, misschien zit er wat tussen :mrgreen:
Van de jongensnamen vind ik alleen Mats leuk maar die komt best vaak voor In het lijstje van je meisjesnamen staat wel een hele leuke! :inlove:
Bedankt :mrgreen: