~~**NAMENTOPIC!!!**~~

@Sproetje wrote:

Sophia, voor een meisje nog geen naam… concreet… maar daar verwachten we geen problemen mee. Een jongensnaam hadden we destijds niet eens achter de hand, omdat we er niet uitkwamen.

En misschien krijgt Femke wel een zusje en is al het harde denken voor niks, maar wil er toch een beetje uit zijn dit keer :wink:

Ik vind namen in de richting van Lars, Sven, Stijn wel leuk.

Maar als ik het dan een paar keer hardop zeg, vallen ze toch af… :roll: :think:

Wat dacht je anders van Jelle? :think:

@ Rooike

Heb Sidney altijd al een geweldige naam gevonden (voor een jongen). :slight_smile:

Noah gaat ook wel, de andere vind ik persoonlijk niets, veel te ‘alternatief’, idd zeker gezien jullie andere 2 kinderen relatief NL namen hebben.

@ djp

Ik kan persoonlijk echt helemaal niets met namen à la Luna, Nova, etc. (maar dat is mìjn persoonlijke smaak ;)), dus kan je/jullie daar verder ook niet mee/bij helpen, maar misschien zijn namen in de richting van Maarit en Mette nog iets voor jullie…???

Ik ga hier toch ook eens raad vragen, want het is zo moeilijk… heb het internet al afgeschuimd, maar misschien zijn er toch nog andere namen :wink:

Wat ik mooi vind is in de genre van: Leon, Tristan, Stef, Lothar, …

Misschien niet echt een genre, maar toch graag jullie mening of andere suggesties :-*

We zijn net terug van vakantie en op de camping weer zoveel kindjes en leuke namen gehoord! Ga ze even met jullie delen.

Jarvin :inlove:

Niels

Wouter

Jelle

Jurre

Ruben

Koen

Wout

Gijs

Chiel

Stijn

Jonathan

Ties

Joppe

Jens

Félinn :inlove:

Lynn

Inez

Pascalle

Fleur

Roos(je)

Resi

Puck

Lieke

Lotte

Maureen

Karlijn

@Rooike wrote:

Wat leuk een namentopic!!!

Ik vind het erg moeilijk, ik heb nu 5 namen…

Heb IK bedacht en niet mijn partner.

Die moet ze nog lezen hahahaha!

Maar ik vind deze 5 erg mooi en zou niet kunnen kiezen denk ik alhoewel mijn voorkeur eigelijk naar de eerste trekt:

• Kane
  • Noah
  • Sidney
  • Bohdi
  • Ziggy

Ik vind Kane leuk! Noah daar ken ik alleen meisjes van (Noa dan meestal) Ik vind namen die én voor jongens én voor meisjes kunnen niet zo heel geschikt.

Sidney vind ik ook erg leuk!

Jeetje zoveel namen :think: Het maakt het er niet makkelijker op :wink:

Onze dochter heet Eva en we willen wel weer een korte naam, heb een lange achtenaam namelijk!!

Wij zijn er verder ook nog niet over uit!!! :think:

@bianca&? wrote:

@Cariska wrote:
@bianca&? wrote:
we zijn eruit :inlove:

en wij moeten nog 22 weken wachten?? :mrgreen:

ja heb meelezers :doh:

irrelevante opmerkingen verwijderd

@bianca&? wrote:

@bianca&? wrote:
@Cariska wrote:
@bianca&? wrote:
we zijn eruit :inlove:

en wij moeten nog 22 weken wachten?? :mrgreen:

ja heb meelezers :doh:

irrelevante opmerkingen verwijderd

Mensen hebben ECHT niks beters te doen he? Vervelend.

nee stom toch

als jij de naam zou weten van bv de zus van je collega omdat ze hier kletst ga je toch niet tegen je collega zeggen ik weet hoe het kindje van je zus heet :think: en het dan nog zeggen ook :roll:

@bianca&? wrote:

nee stom toch

als jij de naam zou weten van bv de zus van je collega omdat ze hier kletst ga je toch niet tegen je collega zeggen ik weet hoe het kindje van je zus heet :think: en het dan nog zeggen ook :roll:

Nee inderdaad, dat is erg vervelend, daarom dit soort dingen gewoon altijd voor je houden, wat dat betreft is (bijna) niemand te vertrouwen als het erop aankomt denk ik dan altijd maar.

:angel:

@Huggie wrote:

@bianca&? wrote:
nee stom toch

Nee inderdaad, dat is erg vervelend, daarom dit soort dingen gewoon altijd voor je houden, wat dat betreft is (bijna) niemand te vertrouwen als het erop aankomt denk ik dan altijd maar.

:angel:

ze zegt dat ze het via de letters heeft die ik heb laten maken

die vrouw heeft ze op haar site gezet :wall:

Risico van het vak van forummen. Graag weer ontopic.

oke namen :think:

haha die heb ik dus al :wink:

Bianca, ik heb het je per pb ook al toegelicht. Dit is een openbaar forum en je mag binnen grenzen schrijven wat je wilt, en mensen mogen lezen wat ze willen. Iedereen mag zich aanmelden. En dat bedoel ik met het risico van het forummen.

Dan kun je nu hoog of laag springen, maar ik noemde je ook al de forumregels:Het is niet toegestaan om topics te openen of berichten te plaatsen waarin personen, al dan niet zijnde gebruikers, bewust worden beschadigd, vernederd, in een kwaad daglicht worden gesteld, vals worden beschuldigd of op welke manier dan ook ernstig benadeeld kunnen worden. Topics van deze aard zullen zonder enige melding vooraf worden gesloten en verwijderd. Dit zelfde geldt voor het ongewenst plaatsen van persoonlijke informatie en/of foto’s van een ander. De desbetreffende topicstarter of berichtplaatser zal een, al dan niet permanente, ban kunnen worden opgelegd.

We willen het graag gezellig houden hier. De discussie gaan we hier verder niet aan, evt. reacties zullen dan ook worden verwijderd om het topic ontopic te houden.

@bianca&? wrote:

oke namen :think:

haha die heb ik dus al :wink:

Ben je zwanger dan :wink:

@lydia wrote:

Bianca, ik heb het je per pb ook al toegelicht. Dit is een openbaar forum en je mag binnen grenzen schrijven wat je wilt, en mensen mogen lezen wat ze willen. Iedereen mag zich aanmelden. En dat bedoel ik met het risico van het forummen.

Dan kun je nu hoog of laag springen, maar ik noemde je ook al de forumregels:Het is niet toegestaan om topics te openen of berichten te plaatsen waarin personen, al dan niet zijnde gebruikers, bewust worden beschadigd, vernederd, in een kwaad daglicht worden gesteld, vals worden beschuldigd of op welke manier dan ook ernstig benadeeld kunnen worden. Topics van deze aard zullen zonder enige melding vooraf worden gesloten en verwijderd. Dit zelfde geldt voor het ongewenst plaatsen van persoonlijke informatie en/of foto’s van een ander. De desbetreffende topicstarter of berichtplaatser zal een, al dan niet permanente, ban kunnen worden opgelegd.

We willen het graag gezellig houden hier. De discussie gaan we hier verder niet aan, evt. reacties zullen dan ook worden verwijderd om het topic ontopic te houden.

daarom had ik het al veranderd :-*

@Vicky S wrote:

Ik ga hier toch ook eens raad vragen, want het is zo moeilijk… heb het internet al afgeschuimd, maar misschien zijn er toch nog andere namen :wink:

Misschien niet echt een genre, maar toch graag jullie mening of andere suggesties :-*

voila, weer on topic, ik had nog geen antwoord gekregen :wink:

@Vicky S wrote:

@Vicky S wrote:

Mea en Stef ja dat is wel leuk :inlove:

@Vicky S wrote:

@Vicky S wrote:

Ik had toch anders een hele berg namen gepost ! :wink:

Stef is leuk!

Pimpernella, sorry, wist niet dat het voor mij bedoeld was :oops: , bedankt toch, maar er staat niks tussen, ik ben een moeilijke… :roll:

Wat vind je van de namen die ik postte?

Stef is dus leuk :think: , papa kwam af met de naam Felix? Ik vind Joris eigenlijk ook wel mooi :think: