Geweldig, jij hebt ècht elke keer een hele waslijst!
Ik weet nog een naam, die je niet vaak hoort, vrij nederlands klinkt, is alleen iets langer qua letters en lettergrepen, mijn ex heeft zijn nieuwe dochter zo genoemd, let op:
Mercedes :eh:
Er zijn mensen die er van houden…
Ik vind namen verzinnen zó leuk… weet niet wat dat is :mrgreen:
Nee, ze zijn zeker niet meer apart. Maar het is nog niet gelukt iets ‘minder gehoord’ te vinden en aangezien ik wil beslissen en drukproeven van kaartjes wil gaan bestellen zijn we overgegaan op namen die we leuk vinden…
Heb dit hele topic ook al doorgespit maar nog steeds DE naam niet gevonden.
Verder zijn we niet lastig en kieskeurig hoor :liar:
Ach aangezien jullie toch al zo goed bezig zijn, kunnen jullie ons niet ook wat suggesties doen? Wij weten nog niet of het een meisje of een jongen is, maar we zoeken een naam die aan de volgende voorwaarden voldoet:
-uitspraak en (schrijfwijze) moeten duidelijk zijn
-geen unisex naam
er moet een r in staan, liefst op het einde maar ik sta intussen ook wel open voor namen waar de r in het midden of aan het begin staat
Moeilijk, nee toch? :shifty:
Namen die we zelf al hadden bedacht:
Meisjes:
Amber
Carina
Laura
Mirna
Jongens:
Floris
Oliver
Adrian
Maar DE naam staat er nog niet tussen vrees ik :think:
Bedankt! :-* Moet nu weg maar zal er vanmiddag eens goed naar kijken.
De r komt doordat tot nu toe al onze namen op een r eindigen (en daarbij hadden we daar bij Jasper helemaal niet opgelet ), maar nu vind ik het zo leuk dat ik het erin wil houden :mrgreen:
Is dan trouwens inderdaad leuk om die r er in te houden, helemaal als het lukt iets leuks te vinden dat daar op eindigt (moet toch te doen zijn? ;)). Ik zal vandaag nog eens kijken of ik nog wat kan bedenken.
Als jongensnamen vind ik Sander of Wouter trouwens erg leuk staan bij Jasper en als meisjesnamen Amber, Esther of Fleur. :o Zelfde ‘soort’ naam, eindigend op een r èn los daarvan ook gewoon mooie namen. (Maar natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, andere namen zijn net zo mooi. :))