@ Rebecca* Riley, Denzel, Dean, Jason,
@ Sylvia Coen, Cor, (Ik vind het wel een lastige naam om te vernoemen :oops: :oops: )
@Sylvia: Lijkt wel erg op Joran, maar misschien is Corjan iets? Of Chris, maar dat vind ik niet echt een vernoeming van Cornelis… Corné kan ook, maar dat vind ik niet echt een leuke naam… :silenced: Col(l)in, Corey, Elias, Rens, … meer weet ik niet…
Dat het een lastige naam is om te vernoemen. Dat wist ik wel ja 8) Vandaar dat ik het hier eens vroeg!
Corjan vind ik niets en lijkt idd op Joran.
Rens lijkt weer teveel op Florens
Corné vind ik wel leuk, maar zoontje van mijn vriendin heet zo. Vind ik toch echt te dicht bij om mijn kind dan ook zo te noemen. Ook niet erg leuk om dat te doen.
En Cor vind ik voor nu niet zo leuk. Maar vader heet zo (die willen we ook vernoemen) ik wil ook niet dezelfde naam dan. Vandaar dat ik van zijn doopnaam uitga.
Ik heb gisteravond ook nog even wat babynamensite afgezocht.
Wel het een en ander opgeschreven. Wie weet als je een naam vaker ziet, vind je hem wel leuk.
Niels vind ik ook wel leuk, maar wel weer erg kort.
Ehmsehms, connor?
Offe Cody?
Ik kwam ook nog een Corentin tegen
Corneel?
Niels, Nelis?
Ik zou Niels geheten hebben als ik een jongen was, en dan voluit K.ornelis W.illem 8) roepnaam Niels.
Cornald?
Corwald?
Corian (lijkt natuurlijk ook wel veel op Corjan)?
Moeilijk hoor!
Succes!
Cory? Maar denk dat je meer iets in de trant van de andere namen zoekt he… Corne had er leuk bijgepast, dat is jammer!
Of ben je er inmiddels al uit?
Nog niet echt over uit.
Maar heb een lijstje liggen en regelmatig ff naar kijken. Welke dan het meeste aanspreekt.
Ja, Corné had er mooi bij gepast hé!
Vinden jullie dit passen ??
Talysha en Caitlyn of Caitlin
ik vind Talysha en Jenna ook heel erg leuk, maar aangezien een oude bekende ook deze naam voor haar dochtertje heeft gekozen vind hubbie het niets meer :wall:
Vinden jullie Caitlyn of Jenna mooier bij Talysha ?
Ik zou voor Caitlyn gaan, allebei met een y.
Maar dat ben ik
Alhoewel ik Jenna als naam mooier vind… vind ik Caitlyn beter passen bij Talysha…en dan idd met een Y… :thumbup:
Jenna zeggen wij hier wel als Djenna :shifty:
Djenell misschien nog een optie?
Ik vind Talysha en Jenna (wel uitgesproken als Djenna dan inderdaad) leuker dan Talysha en Caitlyn/Caitlin (en van die twee vind ik de tweede mooier staan dan de eerste). Maar ik denk dat je vooral moet gaan voor een naam die je op zichzelf gewoon leuk en mooi vindt: ze zal toch vaker alleen aangesproken worden dan in combinatie met Talysha.
Ik kies voor Djenna, En dan dus ook gewoon met de D erbij! Voor Caitlin zou ik gaan zonder de y, vind dat mooier!
maar euh… wordt het een meisje??
word is eigenlijk niet goed, want het is het natuurlijk al
Vinden jullie Lot, Fien en PLEUN bij elkaar passen voor een meisje?
groetjes Merel.
Ik vind Talysha en Jenna ook leuker staan, vind Jenna ook een mooiere naam.
Maar krijg hubbie denk ik niet zo gek
Maar Cariska Talysha krijgt er indd een zusje bij
Merel: Ik vind het erg leuk bij elkaar passen :inlove:
Merel, ja past super bij elkaar!!
Romata, geweldig zeg nog een meid erbij!!!
Merel dat staat als een huis.
Erg mooi bij elkaar.
voor een collega:
jongensnamen eindigend op een a…iemand???
ik kom zelf niet verder dan mika, joshua…