thnx Bar… Ben benieuwd welke naam jullie genomen hebben :mrgreen:
Ik zal hem zeker ook hier komen melden wanneer de kleine er is :inlove:
:mrgreen:
Normaal zou ik de namen die wij hebben hier niet open neerzetten voor de geboorte maarja… Ik wist zelf ook geen raad dus wou even kijken wat ze van die namen vonden…
thnx Bar… Ben benieuwd welke naam jullie genomen hebben :mrgreen:
Ik zal hem zeker ook hier komen melden wanneer de kleine er is :inlove:
:mrgreen:
Normaal zou ik de namen die wij hebben hier niet open neerzetten voor de geboorte maarja… Ik wist zelf ook geen raad dus wou even kijken wat ze van die namen vonden…
Ik geloof dat onze naam alleen geheim is voor KOK, end at is omdat ik een meelezen heb hier die gewoon moet wachten :p. voor de rest kent iedereen hem al hoor
Mag ik jullie advies en creativiteit vragen om ons te helpen?
We zoeken een jongensnaam die een samenstelling is van de namen Rudi en Jan. Niet alle letters hoeven gebruikt te worden, maar het moet wel een leuke en vooral uitspreekbare naam blijven.
Hopelijk hebben jullie ideeën, want wij komen er niet echt uit.
haha oeps sorry! Ach gewoon gaan denken wat je echt de mooiste vind, en dan vaak met manlief het erover hebben! En dan na de bevalling zegt hij vast, zeg jij maar hoe ze heten gaat :mrgreen: en kan jij het bepalen!
Mag ik hier ook een oproep doen? Wij zijn op zoek naar een leuke Amerikaanse jongensnaam die bij Skyler past. Voor een meisje hebben we al een naam, alleen voor een jongen vinden we het zo moeilijk!!