~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Dinand :inlove: :inlove: :inlove:

weet iemand nog een leuke jongensnaam bij Milan en Matteo … Hoeft niet met een M :mrgreen:

@klavertje4 wrote:

weet iemand nog een leuke jongensnaam bij Milan en Matteo … Hoeft niet met een M :mrgreen:

Jonah

Marnix

Elias

@klavertje4 wrote:

Noek

Tibbe

Thije

Luuk

Jenze

Rinze

Sten

Hidde

Tiemen

Frido

Jelle

Timco

Lasse

Carl

Dennes

zoiets?

ik zie wel leuke namen staan… maar DE naam staat er niet tussen

Gezocht… een naam die voor een jongen als voor een meisje kan. De naam moet eindigen op een ‘i’

Iemand een idee. Kom zelf niet verder dan Bobbi en Dani (deze heeft mijn voorkeur)…

@Loes-ofzo wrote:

Gezocht… een naam die voor een jongen als voor een meisje kan. De naam moet eindigen op een ‘i’

Iemand een idee. Kom zelf niet verder dan Bobbi en Dani (deze heeft mijn voorkeur)…

jamie

lesly

Een Jamie hebben we al :slight_smile:

@Mama_jeanet wrote:

@Loes-ofzo wrote:

jamie

lesly

kelly

casey

bobbie

jacky

Gaby

Charlie

marley

Indy

Terry

Ashley

@Heidi wrote:

Hoi meiden,

Kunnen jullie me helpen? Vind het zo moeilijk…

Ik ben op zoek naar een leuke, korte, hollandse jongensnaam. Die past bij Thijs en Daan. Het liefst een naam met 1 lettergreep.

Geen Bas (vind het wel een hele leuke naam) maar dat kan niet ivm onze achternaam.

We hebben wel een naam in gedachten, maar ben er niet helemaal tevreden over. Een achterneef van mij heet zo, dus weet niet zo goed of ik dan dezelfde naam kan/wil gebruiken. Ik heb vroeger veel met hem gespeeld, maar zie hem nu eigenlijk nooit meer. Wat zijn jullie ideeen daarover?

Liefs Heidi

ik moest meteen aan Jort denken

Bedankt voor de tips, maar we zijn er uit!!! Welke het gaat worden zeg ik nog niet… :shifty: je weet maar nooit wie er mee leest :wink:

We zijn ook al uit aan de doopnamen, was erg lastig deze keer aangezien we al 2 jongens hebben en zowat elke man (met name opa’s en overgrootopa’s) in onze beide familie dezelfde (doop)namen heeft :roll: (en we ze toch een graag willen vernoemen naar iemand) Voor een meid hebben we gelukkig meer keus. :wink:

:-*

Dames HELP

daar zijn jullie goed in :wink:

naam bij Nikki

weet nog niet of het een jongen of meisje is en moet ook wel een beetje bij

Nikki en Noah passen

en misschien 2e letter een i

hebben we:

rIck

bIanca

nIkki

maar goed alle namen zijn welkom

Milou

Kika

Jip

Nina

Milan

Mirko

Niels

@bianca&?: Ik dacht echt dat ik al eens op jou gereageerd had met namen, maar ik kan het niet meer vinden, dus dat zal dan wel niet?

Maar suggesties:

Jint(h)e

Lianne

Rianne

Dianne

Kim

Fien

Pien

Birgit

Cindy

Ciska

Liz

Jill

Lin(n)

Didi

Hilde

Lily

Kiara

Linda

Jiska

Lisa

Livia

Mirjam

Mila

Nienke

Simone

Silke

Tirza

Mirthe

Diede

Milou en Nina vind ik ook leuk. :slight_smile:

Aiden

Dion

Mischa

Gido

Jip

Liam

Mick

Nick

Rick

Rico

Nino

Pim

Tim

Sil

Simon

Siebe

Silvar

Timo(n)

Victor

Willem

Milan en Niels vind ik ook leuk. :slight_smile:

zou wel kunnen hoor nienke :wink:

Rick vind ik een goeie :lol: zegt hub meteen ja zo heet hij zelf

Ik vind Milo voor een jongen erg leuk, die staat ook in mijn lijstje…

Voor een meisje, Nina, Mila, Siènna, Dionne, Kiara… Weet ook niet wat voor stijl namen je zoekt…

Ik heb Nikki ook in mijn lijstje staan, ook voor Noëlle al… Maar daar kan hub niet aan wennen, zooo jammer!

@bianca&? wrote:

Rick vind ik een goeie :lol: zegt hub meteen ja zo heet hij zelf

Ik zat met Nikki in mijn hoofd, was vergeten ook rekening te houden met Bianca en Rick. :wink:

Ik heb zelf een Nikkie en een Jamie.

Jamie kan voor zowel een jongen als een meisje, lekker makkelijk :slight_smile:

even een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik zou graag ons meisje als tweede naam de naam willen geven van mijn mannetje zijn overleden opa Joseph. Maar dat klinkt niet na onze naam (als je hem wil weten voor het hele plaatje te kunnen zien,pb maar) dus nu ben ik op zoek naar een mooie verwijzing als tweede naam. Alle hulp is dus welkom :wink:

@Petatje wrote:

even een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik zou graag ons meisje als tweede naam de naam willen geven van mijn mannetje zijn overleden opa Joseph. Maar dat klinkt niet na onze naam (als je hem wil weten voor het hele plaatje te kunnen zien,pb maar) dus nu ben ik op zoek naar een mooie verwijzing als tweede naam. Alle hulp is dus welkom :wink:

Josefine?