Dinand :inlove: :inlove: :inlove:
weet iemand nog een leuke jongensnaam bij Milan en Matteo … Hoeft niet met een M :mrgreen:
@klavertje4 wrote:
weet iemand nog een leuke jongensnaam bij Milan en Matteo … Hoeft niet met een M :mrgreen:
Jonah
Marnix
Elias
@klavertje4 wrote:
Noek
Tibbe
Thije
Luuk
Jenze
Rinze
Sten
Hidde
Tiemen
Frido
Jelle
Timco
Lasse
Carl
Dennes
zoiets?
ik zie wel leuke namen staan… maar DE naam staat er niet tussen
Gezocht… een naam die voor een jongen als voor een meisje kan. De naam moet eindigen op een ‘i’
Iemand een idee. Kom zelf niet verder dan Bobbi en Dani (deze heeft mijn voorkeur)…
@Loes-ofzo wrote:
Gezocht… een naam die voor een jongen als voor een meisje kan. De naam moet eindigen op een ‘i’
Iemand een idee. Kom zelf niet verder dan Bobbi en Dani (deze heeft mijn voorkeur)…
jamie
lesly
Een Jamie hebben we al
@Mama_jeanet wrote:
@Loes-ofzo wrote:Gezocht… een naam die voor een jongen als voor een meisje kan. De naam moet eindigen op een ‘i’
jamie
lesly
kelly
casey
bobbie
jacky
Gaby
Charlie
marley
Indy
Terry
Ashley
@Heidi wrote:
Hoi meiden,
Kunnen jullie me helpen? Vind het zo moeilijk…
Ik ben op zoek naar een leuke, korte, hollandse jongensnaam. Die past bij Thijs en Daan. Het liefst een naam met 1 lettergreep.
Geen Bas (vind het wel een hele leuke naam) maar dat kan niet ivm onze achternaam.
We hebben wel een naam in gedachten, maar ben er niet helemaal tevreden over. Een achterneef van mij heet zo, dus weet niet zo goed of ik dan dezelfde naam kan/wil gebruiken. Ik heb vroeger veel met hem gespeeld, maar zie hem nu eigenlijk nooit meer. Wat zijn jullie ideeen daarover?
Liefs Heidi
ik moest meteen aan Jort denken
Bedankt voor de tips, maar we zijn er uit!!! Welke het gaat worden zeg ik nog niet… :shifty: je weet maar nooit wie er mee leest
We zijn ook al uit aan de doopnamen, was erg lastig deze keer aangezien we al 2 jongens hebben en zowat elke man (met name opa’s en overgrootopa’s) in onze beide familie dezelfde (doop)namen heeft :roll: (en we ze toch een graag willen vernoemen naar iemand) Voor een meid hebben we gelukkig meer keus.
:-*
Dames HELP
daar zijn jullie goed in
naam bij Nikki
weet nog niet of het een jongen of meisje is en moet ook wel een beetje bij
Nikki en Noah passen
en misschien 2e letter een i
hebben we:
rIck
bIanca
nIkki
maar goed alle namen zijn welkom
Milou
Kika
Jip
Nina
Milan
Mirko
Niels
@bianca&?: Ik dacht echt dat ik al eens op jou gereageerd had met namen, maar ik kan het niet meer vinden, dus dat zal dan wel niet?
Maar suggesties:
Jint(h)e
Lianne
Rianne
Dianne
Kim
Fien
Pien
Birgit
Cindy
Ciska
Liz
Jill
Lin(n)
Didi
Hilde
Lily
Kiara
Linda
Jiska
Lisa
Livia
Mirjam
Mila
Nienke
Simone
Silke
Tirza
Mirthe
Diede
Milou en Nina vind ik ook leuk.
Aiden
Dion
Mischa
Gido
Jip
Liam
Mick
Nick
Rick
Rico
Nino
Pim
Tim
Sil
Simon
Siebe
Silvar
Timo(n)
Victor
Willem
Milan en Niels vind ik ook leuk.
zou wel kunnen hoor nienke
Rick vind ik een goeie :lol: zegt hub meteen ja zo heet hij zelf
Ik vind Milo voor een jongen erg leuk, die staat ook in mijn lijstje…
Voor een meisje, Nina, Mila, Siènna, Dionne, Kiara… Weet ook niet wat voor stijl namen je zoekt…
Ik heb Nikki ook in mijn lijstje staan, ook voor Noëlle al… Maar daar kan hub niet aan wennen, zooo jammer!
@bianca&? wrote:
Rick vind ik een goeie :lol: zegt hub meteen ja zo heet hij zelf
Ik zat met Nikki in mijn hoofd, was vergeten ook rekening te houden met Bianca en Rick.
Ik heb zelf een Nikkie en een Jamie.
Jamie kan voor zowel een jongen als een meisje, lekker makkelijk
even een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik zou graag ons meisje als tweede naam de naam willen geven van mijn mannetje zijn overleden opa Joseph. Maar dat klinkt niet na onze naam (als je hem wil weten voor het hele plaatje te kunnen zien,pb maar) dus nu ben ik op zoek naar een mooie verwijzing als tweede naam. Alle hulp is dus welkom
@Petatje wrote:
even een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik zou graag ons meisje als tweede naam de naam willen geven van mijn mannetje zijn overleden opa Joseph. Maar dat klinkt niet na onze naam (als je hem wil weten voor het hele plaatje te kunnen zien,pb maar) dus nu ben ik op zoek naar een mooie verwijzing als tweede naam. Alle hulp is dus welkom
Josefine?