Oooh wat leuk!
Hopelijk is 't snel raak !
Merel, Jorre en…
(ik pak Th zijn schoolgids er ff bij)
Sarah
Irene
Perla
Sera
Sifra
Tirza
Thyra
Thera
Erik
Hero
Loran
Serge
Martin
Uriël
Warre
maar wat ook kan:
Eva
Jasmijn
Anne
Sophie
Lois
Louise
Roos
Fleur
Renske
Lieke
Hester
Isis
Isolde
Thomas
Simon
om maar wat te noemen…
Sinds een paar dagen weten we dat we onze 2e zoon over een week of 20 verwachten. Maar nu nog een naam… We komen er niet uit. Wat ik leuk vind vind mijn man niks en andersom.
Dus welke jongens naam past leuk bij Jason
hee aapie, ben jij er ook nog niet uit? dan kunnen we samen zoeken…
aan wat voor criteria moe je nieuwe knul zijn naam voldoen?
liefs, Niene
Euh…niet meer dan 2 lettergrepen en hooguit 6 letters. Het moet geen nederlandse naam zijn.
Ik vind namen als: Brent, Quinn, Finn en Boaz ontzettend leuk. Maar mijn man dus helemaal niet.
Jason en Thije
Jason en Hilco
Jason en Vince
Jason en Morrison
Jason en Kiandro
Jason en Owen
Jason en Timco
Jason en Jendro
Jason en Frido
Jason en Hidde
Jason en Mart
Jason en Randy
Zoiets?
Oh F’lien ik werd vannacht wakker en dacht:
Merel, Jorre en Arne
Hoi meiden,
Kunnen jullie me helpen? Vind het zo moeilijk…
Ik ben op zoek naar een leuke, korte, hollandse jongensnaam. Die past bij Thijs en Daan. Het liefst een naam met 1 lettergreep.
Geen Bas (vind het wel een hele leuke naam) maar dat kan niet ivm onze achternaam.
We hebben wel een naam in gedachten, maar ben er niet helemaal tevreden over. Een achterneef van mij heet zo, dus weet niet zo goed of ik dan dezelfde naam kan/wil gebruiken. Ik heb vroeger veel met hem gespeeld, maar zie hem nu eigenlijk nooit meer. Wat zijn jullie ideeen daarover?
Liefs Heidi
@Heidi wrote:
Hoi meiden,
Ik ben op zoek naar een leuke, korte, hollandse jongensnaam. Die past bij Thijs en Daan. Het liefst een naam met 1 lettergreep.
Geen Bas (vind het wel een hele leuke naam) maar dat kan niet ivm onze achternaam.
We hebben wel een naam in gedachten, maar ben er niet helemaal tevreden over. Een achterneef van mij heet zo, dus weet niet zo goed of ik dan dezelfde naam kan/wil gebruiken. Ik heb vroeger veel met hem gespeeld, maar zie hem nu eigenlijk nooit meer. Wat zijn jullie ideeen daarover?
Liefs Heidi
Rik/Rick
Sam
Chris
Bert
Bart
Kees/Cees
Tom/Thom
Luuk/Luc
Bob
Rob
Tim
Teun
@Heidi: Mark, Niels, Frank, Tom, Tim, Max, Sam, Sem, Wout, Cas, Rick, Finn, Job, Lars, Koen, Bram, Luuk, Sven.
Ik vind dat je de naam van een achterneef zeker kunt gebruiken, helemaal als je nu weinig contact meer hebt. Of je het ook wilt, dat kun je alleen zelf bepalen.
Tom, Roy, Niels, Mark? Als je de naam van je achterneef echt zo leuk vindt zou ik het gewoon doen hoor!
Thijs Daan en
Niek
Niels
Huub
Giel
Pim
Jip
Bram
Job
Luuk
Sem
Stef
Nils
Rick
Bart
Siem
:thumbup: Thx Marite dat zijn er weer een hele hoop bij.
Arne is ook bijzonder, wel leuk, moet even wennen net als Jorre, hahaha
Renske gaat hem niet worden, zo het de ex van mijn man :naughty:
(leuke griet hoor, maar niet die naam)
Ik vond Jurgen zelf ook wel leuk :think:
@ Aapie, Jason en Dylan, Jason en Danté, Jason en David
@ Heidi, Thijs Daan en Joep
God wat is het lstig he soms??
Merel heeft als tweede naam Elise, dat hoorde we op tv en spontaan keken we elkaar aan :inlove: , gezien merel voor ons vast stond hebben we het toch toegevoegd, apart hoe je soms aan namen komt :inlove:
Hoi,
Ik lees al tijden mee op dit forum en vraag eigenlijk niet zo veel (of antwoord) maar nu heb ik jullie hulp echt even nodig!
Ben nu dus zwanger van de 2e( een meisje hoera) maar we komen er maar niet uit met haar naam.
Ben al bijna 32 weken dus het schiet al op.
We hebben er een aantal geselecteerd maar het blijft erg moeilijk.
Vandaar dat ik graag jullie hulp wil inschakelen zodat dat misschien een beetje help om de keuze te maken.
Wij hebben:
Fay
Liv
Demi
Livia
Zoe( maar dan met de puntjes natuurlijk)
Maar een andere naam die jullie mooi bij Mike vinden passen mag ook genoemd worden hoor( zoals jullie zien weten we het nog echt niet )
Welke vinden jullie het mooist, leukst en het beste passen bij Mike?
Ik zou ontzettend blij zijn met jullie hulp.
Om het lastig te maken: ik vind alle namen bij Mike kunnen. :mrgreen: Maar ik vind Zoë de minst leuke naam. Voor Fay en Liv valt nog te zeggen dat ze, net als Mike, één lettergreep hebben.
haha bedankt voor je bijdrage
ik vind Mike en Demi het mooist klinken
liefs, Niene
@Nien wrote:
ik vind Mike en Demi het mooist klinken
liefs, Niene
Ik ook :thumbup:
Eef…Arne vind ik echt bij jullie passen :inlove:
@Heidi wrote:
Hoi meiden,
Liefs Heidi
Bram!
of Niels
@aapie wrote:
Sinds een paar dagen weten we dat we onze 2e zoon over een week of 20 verwachten. Maar nu nog een naam… We komen er niet uit. Wat ik leuk vind vind mijn man niks en andersom.
Dus welke jongens naam past leuk bij Jason
Jason en Gino
Jason en Dylan
Jason en Mike
Jason en Jordy
Jason en Melvin/Calvin
@renzosmam wrote:
@Heidi wrote:Hoi meiden,
Liefs Heidi
Bram!
of Niels
Job
Joep
Joost
Koen
Lars
Cas
Luuk
Mees