@ Anette… Misschien… Celeste of Celestine?
@Lotte wrote:
Ik ben druk op zoek naar een leuke naam die past bij Yinthe.
We weten niet of we een jongentje of een meisje krijgen dus alles is welkom.(alleen geen engelse namen)
Wij hebben Jinte en Fenne, namen die ook voorbij zijn gekomen zijn: Lonne, Jeske en jongensnaam Sverre, Espen
@annette77 wrote:
Iemand nog een leuke meiden naam bij Alyssa?
Jinthe :mrgreen: (Jinthe’s tweede naam is Alissa. ;))
Wat ik ook leuk vind, is Lianne/Lyanne en Isabelle. Of namen als Emma en Julia. Hailey, Lauren, Kaylee, Kaitlyn, Leah en Celeste vind ik ook leuk.
@Alette wrote:
@Lotte wrote:
Ik ben druk op zoek naar een leuke naam die past bij Yinthe.
We weten niet of we een jongentje of een meisje krijgen dus alles is welkom.(alleen geen engelse namen)
Wij hebben Jinte en Fenne, namen die ook voorbij zijn gekomen zijn: Lonne, Jeske en jongensnaam Sverre, Espen
Fenne stond de vorige keer boven aan mijn lijstje.
Helaas heeft iemand in onze omgeving haar kindje Fenne genoemd dus valt de naam nu voor ons af.
Maar misschien doen we een naam die er op lijkt
@Nienke123 wrote:
@annette77 wrote:Iemand nog een leuke meiden naam bij Alyssa?
Jinthe :mrgreen: (Jinthe’s tweede naam is Alissa. ;))
Wat ik ook leuk vind, is Lianne/Lyanne en Isabelle. Of namen als Emma en Julia. Hailey, Lauren, Kaylee, Kaitlyn, Leah en Celeste vind ik ook leuk.
Jinthe is indd wel erg leuk
Celeste vind ik wat truttig? :oops:
Caitlin heet het dochtertje van heel goede vrienden van ons, Lianne, Kaylee en Hailey vind ik ook leuk!
Feline?
@annette77 wrote:
Iemand nog een leuke meiden naam bij Alyssa?
Ik vond zelf Esmée erg leuk, maar zo schijnt de oudste kleindochter van de vriendin van mijn vader te heten, dat vind ik dan wel erg dichtbij eigenlijk…
Esmeralda
Marit
Ismeé
Aimeé dát vind ik iets voor jou!
Milou
Indy vind ik ook leuk bij alyssa
of Juliette
Félice
@~Maartje~ wrote:
heeey allemaal,
een vraagje wie kan er 2 namen in 1 naam voegen ?
het gaat om junny en miranda
ik hoop op reacties dat jullie me misschien kunenn helpen om een orginele naam te denken.
voor een meisje en jongen (nog geen idee wat die 2 gaan worden maar dan heb ik al iets of een idee)
gr maartje
Junda
Mirja
Jirny
Munda
Minnu
Junra
Ik had Femme bij R als meisjesnaam…maar wilde manlief niet…vind hem nog steeds geweldig :shifty:
Toen werd het Elaine…maar het was toch gewoon een R.enzo :inlove:
Alyssa en Elaine vin dik wel erg mooi Annet…(dan wel uitgesproken als ieléne og éléne)
@renzosmam wrote:
@annette77 wrote:Iemand nog een leuke meiden naam bij Alyssa?
Ik vond zelf Esmée erg leuk, maar zo schijnt de oudste kleindochter van de vriendin van mijn vader te heten, dat vind ik dan wel erg dichtbij eigenlijk…
Esmeralda
Marit
Ismeé
Aimeé dát vind ik iets voor jou!
Milou
Indy vind ik ook leuk bij alyssa
of Juliette
Félice
Aimée? nee, dat is geloof ik niet iets voor ons hihihi
Ik vind het ebst nog moeilijk.
Alyssa is een meisje dat speelt in een film die ik heb staan, die vond ik toen zooooo leuk, ze speelt een tweeling, jammergenoeg vind ik de naam van het andere meisje niet leuk :lol:
Dan noem je haar Ashley.
@renzosmam wrote:
Alyssa en Elaine vin dik wel erg mooi Annet…(dan wel uitgesproken als ieléne og éléne)en deze dan??
Vind P niks.
Ik vind hem wel aardig, maar juich nog niet, ow ow, t’is maar goed dat het nog 5 mnd duurt 8)
alyssa en nikki, naar je zusje!!! :lol: :lol: :lol:
doos
:lol:
Femme :think:
Ik gooi 'm in de groep.
Femme vind ik geweldig…zou echt jaloersssssss zijn als jij hem erdoor krijgt :lol: