~~**NAMENTOPIC!!!**~~

Lenn :wink:

Ros

Flint

Quinn/Quint

Just

Max

Boaz

Mats

Finn

Mick

Raf

Lev

Kai/Kay

Liam

Duuk

Senne

Jort

Mitch

Zoiets Inge?

Vooral L.ia.m :mrgreen: :inlove:

Ik zou dus met H gaan voor Marah, dit omdat ik het mooier vind.

Riley zal misschien zijn naam moeten spellen geen idee nog.

Alhoewel ik het 20x moet spellen, ook mijn eigen naam vaak zeggen ze met ‘ie’, he? maar het is Lesley ipv ‘Leslie’, .

En aan het spellen wen je op een of andere manier

@Shirenmir wrote:

Wat vinden jullie leuker staan?

Mara of Marah (met een h erachter dus?)

Ik vind persoonlijk met een h erachter veel leuker staan, maar ik ben bang dat ze later problemen gaat krijgen dat ze steeds maar weer moet herhalen dat er een h achter moet…

Wat zouden jullie doen? Gewoon die h doen of toch maar weglaten? Zonder h vind ik het er zo kaal uitzien eigenlijk…

Ik vind trouwens Mijra nog leuker staan bij de naam van je andere dochter… :shifty:

@renzosmam wrote:

:mrgreen:

tantetoe…

Tara en Lize.

of Gaia

of Kieke

of Lila

of Zoë

of Julie

of Tara en Jesse

of Gino

of Mika

of Fosse

of Jarno

of Tristan

Ofuhhhh…

tara en…

Joe

Jake

Kian

Finn

Nino

Levi

Duke

Leon

Dani

Wie kan mij helpen of links geven :slight_smile:

Wij zijn op zoek naar een jongensnaam. Beginletter en lengte maakt niet uit.

Als meisjesnaam hebben we het in de natuur gekozen (bloemennaam) maar nu zoeken we dus een jongensnaam die ook die richting op gaat.

We willen het liefst ook geen amerikaanse/engelse namen zoals michael, jeffrey, kayleigh, brittany, britney en al dat soort y namen.

Lekker hollands vinden we prima.

Maar goed wie weet zijn wij wel veel te veeleisend… want we vinden echt maar heeeeel weinig echt leuk.

Iemand een idee? Het is ons eerste kindje dus het hoeft niet ergens bij te passen :slight_smile:

Mees

Mees inderdaad of Arend of Robin. Er zijn ook mensen die Storm een hele leuke jongensnaam vinden en ik ken ook een jongetje dat Stone heet (dat is dan wel weer Engels). Of misschien Dennis (afgeleid van Dionysus; in de Griekse mythologie de god van de landbouw, de vruchtbaarheid, de natuur en de wijn).

Bram, Pim, Wietze, Pieter, Alex, Thomas, Matthijs, Look, Wisse, Fabian, Jolan, Nuno, Maarten, Simon, David, Bennu, Erik, Olaf, Jonathan, Floris, Isaac, Jelle, Brent, Mats, Jens, Kalle, Nure, Mattias, Tristan, Christan, Koen, Max, Lieuwe…

Jasmijn, Lieke, Maya, Yuna, Zonne, Pijka, Isolde, Hester, Esther, Sarah, Louise, Anna, Anne, Noor, Hanne, Nienke, Mila, Merel, Luna, Ronja, Fleur, Nina, Maaike, Danielle, Meinke, Iris, Rosa, Karlijn, Tess, Nadine, Marlieke, Astrid, Sigrid, Eva…

Ik ga vanavond mijn man dit allemaal eens voorlezen :slight_smile:

Hij is misschien nog wel kritischer hahaha.

Watvoor vogelnamen zou je nou nog meer hebben… Het ergste is dat ik namen leuk vindt die dus al in de familie of vriendenkring rondgaan… ook niet handig hoor :slight_smile:

Gelukkig heb ik nog 23 weken :roll:

@Meggie wrote:

Ik ga vanavond mijn man dit allemaal eens voorlezen :slight_smile:

Hij is misschien nog wel kritischer hahaha.

Watvoor vogelnamen zou je nou nog meer hebben… Het ergste is dat ik namen leuk vindt die dus al in de familie of vriendenkring rondgaan… ook niet handig hoor :slight_smile:

Gelukkig heb ik nog 23 weken :roll:

scheelt wel he nog genoeg tijd maar zo weinig echt namen naar je/me zin!!

en dan moet je vent et er ook nog eens mee eens zijn

anders had ik lang tig namen gehad voor een jongen!!!

Raaf (6 keer als voornaam aan een jongen gegeven in 2008), Raven (10 keer als naam gegeven in 2008).

Niet vogelnamen, maar wel natuur(gerelateerde)jongensnamen: Arvid (beetje vogel, betekend namelijk ‘adelaar van het woud’), Björn, Falco (ook vogel, betekend ‘de kromklauwige, valk’), Floris, Florian, Laurens, Oliver, Wolf.

Ik vind Oliver wel leuk :slight_smile:

Of je zou Olivier kunnen doen zat ik te denken.

Maar hoe zou je dat dan uitspreken…

Ik had een naam maar denk dat dat toch net niet bij ons past.

Ik vind Tim, Bram erg leuk maar ja manlief niet dus tsja…

Over de rest horen jullie me nog :slight_smile:

hoi dames…

wat vinden jullie van ivy???

Ivy( Als Aivie of al ievie uitspraak)

Collegaatje van me heeft en dochtertje met die naam, erg leuk!

Meisjesnamen die ik leuk vind:

Nena

Faye

Jill

Lana

Noa

Jongensnamen die ik leuk vind:

Maxim

Javy

Finn

Duuk

Jort

ivy zoals aivie :stuck_out_tongue:

vind het zooooonn leuke naam ik ben nog maar 23 weken maar vriendlief loopt nu al de hele tijd ivy ivy ivy hahaha als die over me buik heen aait :stuck_out_tongue:

Iemand suggesties voor een jongensnaam die past bij Sven?

Finn, Mats, Stan, Lars vallen al af. Die vindt ventje niet leuk.

Naam moet kort maar krachtig zijn en (liever) niet beginnen met een A, D of S.

Sven en Noud

Sven en Vince

Sven en Loed

Sven en Dries

Sven en olaf

Sven en Bjorn :inlove:

Sven en Bjorn vind ik ook een leuke combi. Zal ventje eens vragen wat hij ervan vindt :smiley: