De meeste namen hebben we nu al geëlimineerd, nu de vraag…
welke vinden jullie het beste bij Luuk passen? :think:
ow ben meteen ook de eerste hahaaha
als ik de namen in gedachte neem dan vind ik bram het beste erbij passen
maar het gaat natuurlijk ook om wat je eigen gevoel zegt
We hebben een naam als voorkeur, maar dan wordt onze zoon min of meer vernoemd naar 1 van de opa’s en dan weten we niet hoe de andere opa reageert :think: terwijl wij het gewoon een gave naam vinden en pas later beseften dat het een redelijke vernoeming is.
Daarom even dit polletje :lol:
zelf vind ik Bram en Thijs het beste passen van het rijtje.
Van die 2 vind ik zelf dan Thijs het mooiste qua naam.
Ik ga voor Thijs, maar dat komt omdat ik dat een onwijs leuke naam vind.
Maar meot eerlijk zeggen: het past allemaal erg leuk, gaaf, die korte stoere namen!
om niemand een afwijzend gevoel te geven kan je ook gewoon vernoemen naar allebei de opa’s :mrgreen:
ik heb een rijtje namen staan voor een meisje en een jongen
waarin opa’s of oma’s worden vernoemd
nu is het zo dat tygo zijn oma , zijn opa en zijn overgroot oma alle 3 ongeveer de zelfde naam hebben
alle 3 zijn afgeleid van cornelia/cornelis dus dan hebben we die allemaal mee genomen :lol:
en de 2de naam van mijn moeder is ook een afgeleide naam van mijn overgroot oma en dat vind ik ook een hele mooie naam
en dan heb ik nog een paar namen die totaal niet zijn vernoemd maar die gewoon aanspreken
maar wie weet word het straks toch weer heel anders
heb ik heel ander gevoel bij de komst van een brusje
dat zie ik dan wel weer als ik zwanger ben :mrgreen:
Wij hebben het allebei niet zo op vernoemen :oops: Luuk heet ook gewoon Luuk en heeft geen 2e naam, daarom willen we dat bij deze ook niet.
Het is gewoon stom toeval dat onze naam lijkt op de naam van één van de opa’s :doh:
@longlegs wrote:
Wij hebben het allebei niet zo op vernoemen :oops: Luuk heet ook gewoon Luuk en heeft geen 2e naam, daarom willen we dat bij deze ook niet.
Het is gewoon stom toeval dat onze naam lijkt op de naam van één van de opa’s :doh:
om nou net die reden is er bij ons een naam afgevallen toen ik zwanger was van de oudste.
Als ik de naam nu ergens hoor vind ik het nog steeds een hele leuke naam, maar met name ik was bang dat de ‘niet oma’ (mijn schoonmoeder) het als een vernoeming zou zien… heb het later eens aan een vriendin voorgelegd en die zei hetzelfde.
Onze jongste heeft wel een naam die lijkt op die van mijn broertje en die riep na de geboorte: oké ik weet dat het niet zo is, maar laat me in de waan, ik ben vernoemd :mrgreen: .
Bram of Thijs.
Luuk is kort maar krachtig,
Bram en Thijs zijn dat ook.
Ik denk dat ik Luuk en Thijs het leukste vind.
Ik vind ook Bram en Thijs het leukst! Heb gekozen voor Bram, echt een stoere naam.
De naam van onze oudste lijkt ook veel op de naam van 1 van zijn opa’s. Het is geen vernoeming, als opa Henk/Piet/Dirk had geheten, zou onze oudste nog steeds J.esse heten.
Opa in kwestie denkt nog steeds dat onze oudste naar hem vernoemd is :roll: , hoewel we hebben uitgelegd dat alleen zijn 2e en 3e namen vernoemingen zijn.
Luuk en Youp :thumbup:
ik ga ook voor Bram of Thijs, vind Bram denk ik het leukst… Maar ben wel van de ‘korte namen’ Elise is een vernoeming naar Oma, Jesse heeft geen vernoeming en als de 3e een meisje word, vernoemen we haar ook :inlove: Een jongetje niet denk ik, want er zitten niet echt ‘geschikte’ jongensnamen in de familie, daarom is Jesse ook niet vernoemd.
Hier nog eentje die Bram en Thijs het leukste vindt.
Ik dacht altijd dat hub zijn neefje vernoemd was naar zijn vader (Rick en Patrick) maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn :doh: Ze vonden Rick gewoon een leuke naam
ik vind thijs het leukste!
maar dat komt misschien ook well omdat ik gewend ben aan die combi van de buurkindjes.
Ik ga voor Thijs, en als tweede keus Bram. Verrassend wel inmiddels he
alleen je poll gezien en niet de rest van de antwoorden.
En ik kwam gelijk op Thijs uit! :thumbup: :inlove:
Bram, en als 2e Thijs :thumbup:
Luuk en Thijs :inlove:
mijn collega heeft een Luuk en die heeft een broertje Stan,
dat vind ik erg leuk.
maar van je poll zou ik gaan voor Bram
@knollie1 wrote:
mijn collega heeft een Luuk en die heeft een broertje Stan,
dat vind ik erg leuk.
Wij hebben een tweeling Luc en Stan, vonden wij ook leuk passen bij elkaar