Namen moderators aanklikbaar bij elk onderwerp

De laatste weken forum ik vooral veel via mijn smartphone. Dat werkt allemaal prima, alleen als ik een topic wil open klik ik erg vaak met iets te hoog, waardoor ik op de naam van een van de moderators klik en ik in hun profiel kom, wat dus niet de bedoeling is.

Misschien ben ik de enige die met dat ‘probleem’ worstelt, maar als er meer ‘fout’ tikkers zijn, is het dan een optie om de namen van de moderators onder elk topic niet meer te koppelen aan een link.

Ik gooi er even een polletje in!

Leuke poll… Maar dat is standaard forum functionaliteit. Ik denk dat even aan het mikken voor het klikken moet wennen. Op de iPad klik je ook gevoelsmatig iets anders dan visueel goed lijkt.

Kwestie van gewenning.

hier ook vaak via mn mobiel.

Ergenis idd…

Wat is precies de functie van de namen onder alle topics?

haha herkenbaar, ook op mijn tablet… ik zit vaak de gegevens van lydia te lezen :wink:

@Vicky wrote:

haha herkenbaar, ook op mijn tablet… ik zit vaak de gegevens van lydia te lezen :wink:

Ik zelf ook :mrgreen: Eerder had ik dat altijd bij Ninanien.

@marjooo wrote:

Ergenis idd…

Je kunt per forumonderdeel instellen wie er moderator is voor dat bepaalde deel.

Wij kunnen allemaal op alle subfora moderaten, daarom zie je al onze namen erbij staan.

Verder is het zo dat álle gebruikersnamen aanklikbaar zijn, ook de jouwe, dat is standaard voor dit forum.

@~Melanie~ wrote:

@marjooo wrote:

Ergenis idd…

Je kunt per forumonderdeel instellen wie er moderator is voor dat bepaalde deel.

Wij kunnen allemaal op alle subfora moderaten, daarom zie je al onze namen erbij staan.

Verder is het zo dat álle gebruikersnamen aanklikbaar zijn, ook de jouwe, dat is standaard voor dit forum.

In de begintijd van het forum hadden de moderators ieder hun eigendeel wat ze beheerden. controleerden.

Sinds een aantal jaar is deze splitsing niet meer aangebracht. de functie van het aanklikbaar zijn van de namen is in mijn ogen overbodig geworden onder deze subtitels. mede omdat als je het stukje forum opend ze ook boven in verschijnen.

Op de computer levert het geen enkel probleem op, maar op de telefoon tik je helaas vaker mis. Jullie geven aan dt het standaard is voor dit forum, maar kan er niet bij een volgende conversie van deze standaard worden afgewezen? de tijden veranderen nu eenmaal en daar wordt in de regel ook de software op aangepast.

no comment just input!

Ook op de nieuwe versies van phpbb is het zo dat als je een moderator aanstelt dat je dit per forumdeel instelt.

Alleen administrators hebben automatisch beheerdersrechten op alle subfora, moderators hebben dat niet.

Het is een stukje functionaliteit en met een telefoon internetten is nét even anders inderdaad, ik moest er in het begin ook aan wennen maar nu vergroot ik het beeld voordat ik tik want anders kom ik ook in het scherm van Lydia :inlove:

verder heb ik een leuke gouwe ouwe van het forum :inlove:

Ik had alleen in het begin last nu nooit meer, kwestie van opletten met klikken. :mrgreen:

@~Melanie~ wrote:

Ook op de nieuwe versies van phpbb is het zo dat als je een moderator aanstelt dat je dit per forumdeel instelt.

Alleen administrators hebben automatisch beheerdersrechten op alle subfora, moderators hebben dat niet.

Het is een stukje functionaliteit en met een telefoon internetten is nét even anders inderdaad, ik moest er in het begin ook aan wennen maar nu vergroot ik het beeld voordat ik tik want anders kom ik ook in het scherm van Lydia :inlove:

verder heb ik een leuke gouwe ouwe van het forum :inlove:

ik zie mijn naam erbij nog staan :mrgreen: