Nah!!! Is ie mesjokke? + update en foto's erbij

Tiemen…

Woensdag voor het eerst naar voetbal. Gisteren lag ie te stuiteren in bed, weer naar school, maar bovenal voetbal aanstaande woensdag. Hij drijft meteen de competitie in.

Komt mijn man boven bij hem, is ie zich aan het opdrukken “ik moet sterk worden” :roll: pfffffffffffffff

Vanavond ook weer, hij is er echt zo mee bezig. Arm kind, het valt em straks allemaal vies tegen als het niet gaat zoals het nederlands elftal :roll:

oh jee,…

wat kunnen ze dan fanatiek zijn he

ja fanatiek dat wel…



Straks rennen ze met zijn twintigen richting dezelfde goal :lol: (ewaarvan er dus tien niet DIE kant op moeten, vatjeum?)

whaaaaaaahahhahahahahahah



wel leuk om te zien dat hij er zo’n zin in heeft !

daarom gaat emma af en toe op de plaats rennen… of rondjes door de tuin… en ook wel eens opdrukken…

ik ga even sporten hoor zegt ze dan…dat is goed voor me… :smiley:

Haha, wat een figuur is Tiemen toch! :inlove:

Met zoveel doorzettingsvermogen komen we hem straks nog tegen in het Nederlands Elftal :shock:

en is ie al door naar A1? :smiley:

Prachtig omschreven Barbara! :smiley:



Noemen ze dat ook niet kluitjesvoetbal? Waar de bal is lopen alle=alle spelers inclusief keepers! :lol:



Maar wat kunnen ze fanatiek zijn he? :wink:



Liefs Ingrid

@Judith1 wrote:

en is ie al door naar A1? :smiley:




hahaha nee ze hebben verloren met 6-4 :smiley:



Vanavond heb ik wel wat smeuiige foto’s met heuse akties :thumbup: :smiley:

Zo schattig al die kleintjes als een kluitje achter de bal aan :smiley:







Op de achtergrond zie je de tegenstander hun pas gescoorde doelpunt vieren :smiley:







scoruuuuuuuuuuuuh (o nee hij was naast :smiley: )



Ik vond het echt heerlijk om naar te kijken



Ik heb wel meer foto’s maar daar staan ook veel andere kinderen op en ik weet niet of hun ouders het wel zo leuk vinden als ze hun kind ineens op internet tegenkomen, dus jullie moeten het doen met Tiemen :smiley:



Het was echt heel leuk, ook gezellig kletsen langs de lijn, je komt er hordes bekenden tegen, super! Tiemen was wel teleurgesteld, want zo zei hij, ik heb niet gescoord en we hebben verloren. Maar op mijn vraag of hij het leuk vond, riep hij JA!! En ik (uiteraard heel pedagogisch :smiley: ) “nou en daar gaat het om Tiemen, of je het LEUK vind, winnen komt vast wel een keertje”

Wat gaaf zeg,Benito is helemaal idolaat van voetballen

Als ie een bal ziet dan is hij van de partij,als ie scoort gaan die armen in de lucht en gaat ie gillen 'GOAL"



Hoe oud moeten ze zijn om te mogen voetballen bij een club? ik hoorde een jaar of 5 klopt dat?



Hij kan bijna niet wachten

Ja, minstens 5, liefst wat ouder nog. Tiemen is bijna 6, de rest is al 6 of ook bijna (net als Tiemen) Het is ook wat afhankelijk van je kind hoor, er zijn ook jongetjes van 5 die hier nog niet aan toe zijn zeg maar, en sommigen zijn juist al wonderbaarlijk goed

We gaan wel kijken bij een training als hij iets ouder is.

Ben erg benieuwd hoe hij dan reageert, de kans is namelijk groot dat hij zo de wedstrijd inrent en mee wil doen :wink:

Blijf het gaaf vinden hoor die kleintjes in voetbaltenue die fanatiek achter de bal aanrennen.



Ik moet nog even geduld hebben…ik heb dat wel maar of Benito dat ook heeft???

hahaha nou het lijkt heel wat met Tiemen zo op de foto, maar in het veld rent ie naast het jochie die de bal heeft, en maar kijken en maar kijken, maar de bal proberen te pakken, welneeeeeeeeeeeee, hahahaha



Verder baalt ie wat als ie de bal niet krijgt, hihi, dus hij lanterfant ook wat af in het veld.

Trainen vind ie belachelijk, de wedstrijdjes, daar draait het om! Maar helaas helaas, als je wilt leren voetballen, zul je moeten trainen, dus dat doet ie dan (en vind het superleuk als hij er eenmaal is).



Duurt nog paar jaartjes Maria :smiley: