Isana had vannacht een droge luier! Ik ben echt supertrots op haar! De nacht ervoor was ik er al 2 keer voor haar af geweest omdat ze moest plassen, maar ze had toen ook wel in haar luier geplast. Maar nu dus helemaal droog.
Het kan heel goed een incident zijn, maar hopelijk is het wel de gang naar de nachtzindelijkheid!
Ik vind het echt goed van haar, want ze is nog niet eens 2,5 en Samila was met 3 jaar en 4 maanden ‘pas’ s nachts zindelijk!
Maar ze is er nog niet, dat weet ik ook wel…
Jawel, nacht nr 2 met een droge luier!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance:
Vannacht een half natte luier, geen ramp. die 2 nachtjes waren mooi meegenomen!
Wat snel! Goed hoor Isana!
Vannacht weer de luier half vol, maar hij is in iig niet meer helemaal door en door vol.
Net was het zo lief! Wij zaten tv te kijken toen we opeens gestommel op de gang hoorden. Daar kwam Isana huilend aan. Johan vroeg haar al of ze naar de wc wilde. Dat wilde ze wel, maar dan wel met mama. Dus ik heb haar op de wc gezet en daar heeft ze een dikke plas gedaan. En haar luier was nog DROOG!
Ze hield op een gegeven moment wel op met huilen en na het plassen heb ik haar weer de luier omgedaan en heeft ze nog een flesje water van papa gekregen.
Vervolgens is ze weer lief gaan slapen, ik heb haar nog even over haar voorhoofdje en door haar haartjes gestreken. Ze was zo lief! En we zijn zo trots dat onze kleine meid van nog geen 2,5 jaar al zo groot is!
Echt genieten die momenten.
(ps Isana heeft een aantal nachten alweer een half tot geheel gevulde luier, maar het begin is er)
Isana was weer droog vannacht! Haar derde nacht in een week tijd! :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:
Jeetje, wat kan het opeens hard gaan met die peuterjes he?
Ik geniet er altijd met volle teugen van, maar wordt er soms ook een beetje weemoedig van.
Wat knap van haar. Goed hoor. :thumbup:
Het is nog heel wisselvallig. Vannacht had ze weer een (over)volle luier, maar ze heeft ook extreem veel gedronken vannacht. Dan zouden wij het zelfs misschien ook niet droog houden, hahaha.
En weer een droge nacht!
Van de afgelopen geloof ik 12 nachten was ze er 4 droog!
Jaloers!!! Goed hoor, zo snel dag en nacht zindelijk!
Gaat het nog steeds zo netjes?
Nou nee, niet echt…en de laatste paar dagen laat ze het zelfs overdag weer redelijk vaak gaan (juist nu mama ziek is…fijn voor paps)
Wij denken dat het wel eens te maken kan hebben met het feit dat ze niet naar de psz wil elke keer, maar zeker weten we het niet…