nachtvoeding en ochtendvoeding....

Even een vraagje:

Seline slaapt steeds vaker door lijkt het.

Vanmorgen was het 0530. wat doen jullie dan als ze om 730 weer wakker wordt. Geef je dan de fles of wacht je tot 9.30 uur?

Ik snap dat er een fles af gaat maar goed ze blijft nu ook niet wakker tot 930 uur…

Heeft ze honger om 7.30u?

niet echt.

Ik heb haar gewoon lekker om 915 de fles gegeven.

Het maakt je soms onzeker waar je nou echt goed aan doet he? daarom was ik benieuwd naar jullie ervaringen.

Als ze niet echt signalen van honger geeft zou ik niet eerder een fles gaan geven, dan raakt alles beetje in de war. Hoe klein ze ook zijn, ze geven meestal toch wel aan als ze echt honger hebben. J (wel een stuk ouder, maar even als vb) was vanmorgen om 7 uur wakker, huiltje. Ik neem hem mee naar mijn bed, soezebol samen nog wat, hij valt weer in slaap en krijgt om half 9 zijn fles. En drinkt hem dan nog niet eens helemaal uit (normaal slikt hij bijna hetl flesje erbij door :wink: ). Als hij eerder honger had gehad had ik het echt wel gemerkt, dan “vraagt” hij er wel om.

Als je eerder een fles gaat geven heb je ook vaak dat ze dan de hele fles niet wegkrijgen en weer eerder komen enz. Als je dat zelf prima vindt, is dat natuurlijk ook niet zo’n punt, maar ik heb soms het idee wel dat wij denken dat een kindje wel honger zal hebben, terwijl er iets anders aan de hand is.