Nachtlampje Beaba kabouterlampje of een ander

Hallo

We zijn op zoek nr een nachtlampje voor onze oudste.

We hadden deze gezien en ziet er erg leuk, Beaba kabouter nachtlampje

Iemand ervaring hiermee?

Of een goede tip voor een ander lampje.

Groeten

Isle

ikea spookjes

Goed om te weten

Aanbevolen voor kinderen vanaf 3 jaar.

Brandt 4-5 uur als de batterij volledig is opgeladen.

Incl. transformator/lader.

Niet-vervangbare lichtdiodes, ca. 50.000 branduren.

Incl. 1 oplaadbare AAA 3,6V NiMH batterij.

Het licht wisselt van kleur - druk op de schakelaar om de lichtkleur vast te zetten.

Aan- en uitdoen: op het hoofd van het spook drukken.

wij hebben ook al heel wat spookjes versleten. Je moet erop drukken om ze uit te doen, maar mijn oudste mept er heel hard op, en dat kunnen ze niet hebben. Ze zijn eveneens niet vlieglesproof.

Zo’n spookje hebben wij ook gehad. Stond/staat op onze slaapkamer. Was de verlichting bij het BV geven 's avonds en 's nachts.

Vind dat deze een beetje te weinig licht geeft voor nu. Ze wil graag een beetje meer licht.

Groeten

Isle

@~chantal~ wrote:

wij hebben ook al heel wat spookjes versleten. Je moet erop drukken om ze uit te doen, maar mijn oudste mept er heel hard op, en dat kunnen ze niet hebben. Ze zijn eveneens niet vlieglesproof.

Die dingen zijn inderdaad niet ‘onzejongensproof’ bij onze andere kids gaat ie wat minder snel kapot :lol:

Wij hebben deze:

tekst ff kopie van site:

Prachtig roze draagbaar nachtlampje / knuffel van het merk Pabobo in de vorm van Barbapapa. Nooit meer alleen in het donker. Het ideale lichtgevende vriendje voor op het nachtkastje of om mee het bed in te nemen.

Gaat automatisch aan als hij van de oplaadbasis wordt gepakt en uit bij het erop zetten…

Het lampje wordt draadloos opgeladen op een laadstation en eenmaal opgeladen blijft het lampje ongeveer 11 uur branden. Het lampje kan met een gerust hart achter worden gelaten bij uw kindje, zonder zorgen over stopcontacten, snoeren, hete lampjes of losse baterijen.

Het energiezuinige LED-lampje wordt namelijk NIET warm en de accu kan NIET uit het lampje worden verwijderd!

Veiligheid is natuurlijk heel belangrijk en uiteraard voldoet deze lamp aan alle Europese veiligheidsnormen.

Het LED-lampje verbruikt weinig stroom en kan ook niet warm worden.

De accu zit in het lampje verwerkt en kan niet worden verwijderd door uw kindje.

Opladen duurt 8 uur voor 11 uur brandtijd met de bijgeleverde oplaadbasis

Met aan/uit knop aan de onderkant.

Met energiespaarlamp van 3W.

Laadindicator op de buik.

Wordt niet warm.

1 jaar garantie.

Ongeveer 15 cm hoog

Geschikt vanaf 0 maanden

oooow die is mooi :inlove:

Wij hebben een lieveheersbeestje van Philips, is ook draagbaar

Ik zweer bij die spookjes!!

De meiden hebben er allebei 1. Ding blijft op t tafeltje staan, doen ze dat niet, dan gaat ie boven op de kast. Hier is t een lampje, en géén speelgoed… Dus ze gaan al lang mee :slight_smile:

Her het kabouter lampje voor mijn zoontje en ik vind het geweldig blijft een hele nacht branden wordt niet warm en is onbreekbaar want hij is al regelmatig gevallen etc. Heb nu voor mijn dochtertje een lampje van de Philips gekocht die was 5 euro komt op het zelfde neer maar weegt biojna niets dus ik denk dat als ze ouder is ik voor haar ook een kabouterlamp koop

Beide kids hebben een Barbapapa! BEvalt super!

Geven lang licht (als ik 's ochtends boven kom branden ze nog gewoon), zijn snel opgeladen.

Ideaal!

Hmm…Vind die barbapappa wel leuk!

Ryan heeft hier een bloemenslingel van mama’s oude tienerkamer 8)

De Ikea ster ligt op de kast…Totaal ongebruikt omdat meneer de bloemen mooier vind!