nachtlamp op stroom

Ik zoek dus dit soort nachtlampjes maar dan moet het er 1 zijn die ik in het stopcontact kan steken. Aantal jaar terug zag ik deze overal in de winkels liggen van prinsessen/cars en noem maar op.

En nu zijn ze NERGENS te krijgen, we hebben alle speelgoedwinkels al gehad, blokker/action/xenos lampenwinkels.

Nu werken ze dus allemaal op batterijen.

Iemand enig idee waar ik ze nog kan kopen/bestellen, of heeft iemand nog zo’n ding liggen ?

Maja op batterijen, als het nachtlampje heel de nacht aan staat dan zijn ze ook zo op. Eruit halen of uit zetten voordat wij gaan slapen kan niet meer, want dan word ze elke keer wakker dat het lampje er terug in moet.

Zeeman!!! :mrgreen:

Wibra volgens mij ook wel. :think:

heb een tijdje gezocht voor deze lampjes voor elise, maar zeeman en wibra hebben ook alleen de nieuwe modellen, volgens mij zijn de oude uit de handel genomen :think:

Ik heb er uiteindelijk eentje bij Blokker gehaald, een witte met led-lampjes voor in het stopcontact.

Het heeft dan geen leuke afbeelding, maar daar heeft Pete geen hinder van.

hier dezelfde vraag…heb uit nood maar eentje op batterijen gehaald, maar doe niks anders dan batterijen kopen! :wall:

Ik vind die lampjes van ikea goed, die laden op via een kabel en daarna kun je hem aan of uit drukken ideaal :thumbup:

Ik heb ze laatst bij de hema gekocht voor een paar euro.

action? bouwmarkten?

of misschien duitsland

oja cranenbroek…

Ik heb nachtlampje bij de prenatal gekocht

Zijn wel basic dingen maar kunnen wel in het stopcontact

En 2voor 4 euro is geen geld

Bij wibra/zeeman ook niet, hebben ze ook alleen batterijen.

Ik heb nu ook een simpel led lampje erin. Maar tijdje zei ik tegen mijn dochter dat ze zo’n lampje kreeg, en nu blijft ze maar zeuren om een prinsessen of dora lamp.

Ik heb Cars gekocht bij de KWANTUM

Volgens mij heb ik er nog een liggen van Prinsessen en een van Cars. Is ga morgen even op zoek!

Kwantum of Leen Bakker.

Oplaadbare batterijen??? :wink:

Ze hebben ze online bij bart smit, van Hello Kitty

O sorry, ik lees even verder maar ik zie dat deze ook op batterijen zijn…

Toevallig vorige week gekocht, bij Karwei, bij de afdeling voor kinderveiligheidproducten zeg maar. Niet met plaatjes ofzo, maar wel zo’n stopcontact lampje, die aan springt als het donker genoeg is.

bedenk nu opeens dat er ook een adaptergat zit… dus eens kijken of de adapter erin pst die ik heb liggen van diverse telefoons.