Een tijdje terug zag ik hier een topic dat o.a. ging over een nachtlamp met konijntjes. Éentje die slaapt en eentje die wakker is. Ik kan 't nu alleen niet meer vinden…
Daarom stel ik 't nogmaals aan de orde.
Weet iemand welke lamp ik bedoel? Waar kan ik die kopen? Is er ook een afbeelding van?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wil van dat vroege gespook op een lieve manier AF. Pffffff, elke morgen rond half zes op moeten vind ik langzaamaan geen optie meer…
Máron is nu twee jaar en vier maanden. Met zo’n lamp moet ik het hem toch wel helemaal duidelijk kunnen maken wat mijn bedoeling is, dacht is zo 8) Nu is het elke keer een scéne als hij na het plassen weer z’n bed in moet om nog te slapen. Met zo’n visueel konijntje dat óók slaapt, is het waarschijnlijk goed te begrijpen. Of zit ik er naast?
hij noemt kid’sleep, het is een wekker eigenlijk.
best dat je ff googled, want ik weet hier in België wel een winkel (colruyt)maar daar heb je in Nederland niets aan.
succes ermee !
liefs
Gerda
Dat is een leuke lamp, wel prijzig (50 euro).
Bij mijn oudste hadden we een tijdklok op het nachtlampje gezet zodat die om een uur of zeven uitging. Ze wist vanaf 2,5 jaar al dat ze pas kon roepen als het lampje uit was omdat het dan “wakker-tijd” was. Mijn jongste is nu al drie, maar ik denk dat ik binnenkort de tijdklok weer eens opzoek, ben nu steeds 's-ochtends de boeman als ik durf te zeggen dat het nog te vroeg is om op te staan.
Dank voor jullie reacties. Ik ben aan het googlen en ik ga 'm bij de goedkoopste aanbieder bestellen.
Ik hoop dat we er veel plezier van zullen hebben
Wij hebben het lampje (Kidsleep) al een paar jaar en hij bevalt erg goed! Hij is inderdaad best prijzig…ongeveer 49 euro…maar is op den duur ook te gebruiken als gewone wekker. Wij hebben hem overigens gekocht bij Baby Walz.
Succes…groetjes,Monique.