nachtje weg

ik wil mijn man verrassen met een nachtje weg met zijn tweetjes.

nu zie ik leuke hotels in antwerpen en brugge, maar ik zie antwerpen eigenlijk niet zo als gezellige stad voor een nachtje weg… geen idee waarom niet hoor…

jullie leuke tips voor een nachtje weg? of ervaring met antwerpen of brugge?

Oh maar Brugge is wel heeeeel mooi hoor! Best een romantische stad met mooie architectuur om relaxt te wandelen. Antwerpen is weer kewl ivm de antiekmarkt maar die is meen ik maar 2 dagen in de week :think: maar erg leuk om te zijn. :thumbup: Je kunt er iig prima shoppen… :angel:

Mijn man en ik vinden zelf Boullion erg mooi. Uitzicht op het kasteel etc. :inlove: Het kiezen waarheen is meestal het lastigste. :mrgreen:

Volgens mij maakt het niet zoveel uit waar je naartoe gaat. Het gaat toch om het samenzijn :wink: en uit eten natuurlijk :silenced:

eigenlijk heb je daar helemaal gelijk in cees…

En aangezien je in Belgie eigenlijk overal wel heerlijk uit eten kunt…boeken… :mrgreen:

ja, maar twijfel zo enorm… :oops:

heb een leuk hotel gevonden in antwerpen, maar je hebt zoveel leuke plaatsen…

aan de andere kant: het is maar voor 1 nachtje dus heel veel zal het allemaal niet uit maken. het gaat ookv ooral om er even lekker tussenuit zijn met zijn tweetjes… maar toch…

In “de grote stad” is wel altijd wat te doen. Ik zeg: BOEKEN!!!

Ik denk dat het niet veel verschil maakt. Zijn beide leuke steden met leuke eettentjes, en mijn ervaring is toch wel dat je als je met zijn 2-en gaat de meeste tijd in de hotelkamer doorbrengt, op het eten na, dus ik zou mijn hoofd er niet over breken als ik jou was. :slight_smile:

Ik ga echt met Cees mee hoor…om je nog een stukkie info over Antwerpen te geven. Wij zijn indertijd echt heerlijk uit eten geweest bij de Peerdestal. Als die er nog zit tenminste want het is alweer even geleden natuurlijk. In die tijd was het restaurant te vinden via Google. (jaaa hij bestaat nog zag ik!)

Ik was er helemaal heppie mee want ze hadden er echt de heerlijkste witte Hongaarse Tokayerwijn. :drool: En ook het eten was er prima. :angel:

nou, ik heb al gekeken of hij beschikbaar is, en dat is. nu nog eerst wachten of ik oppas heb voor die nacht :mrgreen:

:frowning: ik wil graag betalen bij aankomst, zodat het ook echt een verassing blijft, maar bijna overal moet je vooraf betalen, of je creditcard gegevens invullen en die heb ik niet :frowning:

@knipoogje1983 wrote:

:frowning: ik wil graag betalen bij aankomst, zodat het ook echt een verassing blijft, maar bijna overal moet je vooraf betalen, of je creditcard gegevens invullen en die heb ik niet :frowning:

Bellen met het hotel?

dat is inderdaad mijn volgende stap. 2 hotels gaan daar alsnog niet mee akkoord :frowning:

En je hebt geen eigen rekening waar je man geen zicht op heeft?

nee die heb ik niet…

maar op advies van een vriend heb ik een leuk hotel in brugge gevonden :). hoef alleen de reserveringskosten vooaf te voldoen, en 7,50 is wel te verklaren voor het een of ander met de verjaardag van sophie in het voorutizicht :)/

jaa ik heb geboekt :slight_smile:

we gaan naar het Golden Tulip Hotel de Medici in brugge :mrgreen:

nu benieuwd of ik het ook geheim kan houden… :oops: ben niet zo goed in geheimpjes…

Leuk :thumbup: Veel plezier :inlove:

have fun!

Veel plezier! :smiley:

Lekker genieten met zn tweetjes :thumbup:

thanks! maar gaat vast helemaal goed komen :slight_smile: