Ik ben druk op zoek naar een nachtje weg voor 1 persoon.
8 December is het namelijk een jaar geleden dat ik mijn partner en de pappa van de kindjes ben verloren. Nu wil de familie niks doen en heb ik besloten die dag na de plaats toe tegaan en daarna eens er alleen bij sti te staan.
Mijn bedoeling is om evt als het mogelijk is, mezelf eens te verwennen met bv een massage enz, en dus een nacht weg te zijn. Wel met een mooie kamer. maar ik kan nergens wat vinden. Blijkbaar is het niet normaal om alleen weg tegaan… En het liefst in Assen waar we woonden. Nog 1 keer in ons vertrouwde plaatsje, om dingen af te sluiten.
Wie wil me helpen??Om iets gepast te vinden, zodat het een weekend word waar ik met een goed gevoel op terug kan kijken…
helaas is het vaak zo dat de meeste kamers 2 persoons kamers zijn en dat je als je alleen gaat een toeslag betaald als je hem in je eentje gebruikt :wall: (bijv. op basis van 2 personen 75 euro per nacht, als je in je eentje gaat 100 euro pp).
Pffff en in Assen heb je natuurlijk niet ontzettend veel keuze in overnachtingsplekken… hotel de Jonge, vanderValk en het nieuwe hotel bij de Bonte Wever/de Smelt.
Ik gok dat je bij die laatste wel de meeste mogelijkheden hebt om het te combineren wat ontspanning/ massage ed.
Het is nieuw, volgens mij behoorlijk luxe aangelegd, maar is wel het enige wat ik niet zelf van binnen ken…
Voordeel van de Jonge is dat je natuurlijk midden in het centrum zit en iets meer afleiding zou kunnen vinden door alleen maar naar buiten te lopen mocht je die behoefte voelen.
Moeilijk :hug: .
En zoiets?:
[edit beheer: link verwijderd. Maar je mag wel vermelden dat het om Gastenverblijf Het Nienhoes gaat]
Zit achter de wijk vredeveld tussen de boederijen, een heel rustig plekje en met heel aardige mensen.
Ik ken het alleen van het zwembad, we kwamen er best veel.
Moeilijk he, ik wou eerst naar de zwaluwhoeve, maar merk gewoon dat ik nog 1 keer in Assen wil slapen.(ons huis gaat helaas niet lukken, alle spullen zijn eruit)
En er komt bij dat er een koper voor is.
Moeilijk, moeilijk.
Hoe duur het dat hotel in het centrum?
Dank je voor het meedenken :-*
Ik zou ff zoeken naar een B&B, als je een beetje een luxe zoekt… die zijn vaak heel smaakvol en verzorgd, persoonlijke aandacht… en soms heb je er ook wel mogelijkheden tot massages enzo. Veel sterkte, het zal geen makkelijke tijd voor je zijn :hug: Wat jammer dat je familie er niks mee wil…
nog even voor je gekeken:
Bed and Breakfast Assen
Het Rycke leven
Het heerenhuis Assen
[edit beheer: commerciele links zijn niet toegestaan, dus verwijderd]
Vooral de laatste twee zien er volgens mij wel netjes uit. heb verder de sites niet heel goed doorgekeken
Ik ben ontroerd door de manier waar op je dit wilt doen. Ik wens je een paar mooie dagen toe.
Google eens op massage en overnachting in Assen.
@rijstkorrel wrote:
Ik ben ontroerd door de manier waar op je dit wilt doen. Ik wens je een paar mooie dagen toe.
Ik ook.
Debz... Ik vind je een sterke, moedige dame! :-*
Op weekendhotel (met het bekende ervoor en echter) staan heel veel mooie B&B’s die vaak heel sfeervol en luxe zijn ingericht. Een B&B eigenaar gaat ook vaak net een stapje verder als het gaat om verzorging/verwennen, hoewel het meestal niet spa achtig is.
Veel succes met zoeken. Een mooi voornemen voor jezelf.
Ik ben weer druk aan het zoeken.
Echt moeilijk om wat te vinden, heb ookal na zitten denken om gewoon iets in Assen te vinden om te slapen en daar even te winkelen en dan de zondag na Fontana…
@Mariiyelle wrote:
@rijstkorrel wrote:Ik ben ontroerd door de manier waar op je dit wilt doen. Ik wens je een paar mooie dagen toe.
Ik ook.
Debz... Ik vind je een sterke, moedige dame! :-*
Beiden, dank je.. :oops: