nachtdiensten?

ik werk als vaste nachtdienst in een verpleeghuis.

nu zal dat tijdens mijn zwangerschap geen probleem zijn om tot 34 weken door te werken vermoed ik. het is rustig werk in de nacht, en bovenal werken we met 2en en willen volgens mij alle collega;s wel de zwaardere clienten doen .

echter nu ben ik me een beetje aan eht afvragen hoe ik het moet doen als ons boontje geen boontje meer is maar een klein kindje :inlove:

de nachten zelf zijn het probleem niet want ik vermoed dat boontje net als sophie wel naar mijn moeder kan.

maar overdag zal ik willen/moeten slapen maar dan heb ik ons kleintje natuurlijk om me heen.

ik wil eigenlijk geen kdv inschakelen maar wil het gewoon zelf proberen.

nu roosteren wij zelf, en 2 weekenden per maand zullen mijn collegas niet heel erg vinden denk ik.

maar ben gewoon nieuwsgierig naar ervaringen van jullie?

Knipoog… Gefeliciteerd na het zien van je banner :inlove: :dance:

Sorry, voor de rest kan ik je niet echt helpen over je nachtdiensten…

Ik denk toch dat dat best pittig gaat worden.

maar werk je dan alleen de weekenden :think:

Ik werkte ook nachten, maar pas vanaf dat I,op de psz zat en anders ging ze naar opa en oma…en dan sliep ik even als het lukte tussen 9 en half 11,

Ik had overigens wel actieve nachtdiensten, en wel erg druk en stond alleen, dus wellicht scheeld het…maar ja overdag moet je toch slapen…

Ik denk dat het best pittig gaat worden…

pittig zal het best worden, maar is dat de babytijd sowieso niet soms?

en ik werk maar 7 nachten per maand, dus dat is in principe niet veel natuurlijk. mocht i maar 1 nacht hoeven slaap ik nu normaal ook maar tot 11.30 en anders doe ik gewoon wat vaker 1 losse nacht.

marriiyelle: bedankt!

@knipoogje1983 wrote:

en ik werk maar 7 nachten per maand, dus dat is in principe niet veel natuurlijk. mocht i maar 1 nacht hoeven slaap ik nu normaal ook maar tot 11.30 en anders doe ik gewoon wat vaker 1 losse nacht.