Dit weekend wil ik met mijn zoon naar de bioscoop. Zag een aantal kinderfilms, en nu kan ik natuurlijk geen keuze maken .
Kunnen jullie me helpen?
Lion King.
Smurfen lijkt mij echt vreselijk, en voor de Sint is het nog te vroeg.
Wij gaan volgende week naar Bennie Stout…
zou om exact dezelfde redenen ook voor de Lion King gaan :thumbup:
de sinterklaas film was heel erg leuk
vriendin van mij is geweest met haar neefje en vond het fantastische
euh volgens mij is ze naar bennie stout geweest gaat ook over sinterklaas die vond ze dus leuk
dus bij deze trek ik mijn stem in hihihihi
Ja, Sinterklaasfilm lijkt mij heel leuk, maar is wel wat vroeg in de tijd.
Heb zelf nog nooit de Lion King gezien, hoor altijd verhalen dat het zóóó zielig is…
Lion king vind ik een van de ‘heftigste’ Disney’s ja.
Het is ook heel zielig, maar het is ook gewoon een mooi verhaal.
Is Bennie Stout ook over de Sint. :think:
Hmm, had de trailer gezien en daar kwam dat niet echt naar voren.
Jammer, ik ga dan denk ik nog niet met de kids volgende week. Vind ik een beetje overdreven. :think:
Ik zou naar sinterklaas gaan,
pepernoten liggen toch al in de winkel
5 jaar voor de lion king lijkt me te lang…??
de smurfen is ook wel erg leuk!
@Gab wrote:
5 jaar voor de lion king lijkt me te lang…??
Hij duurt 89 minuten.
Sinterklaasfilm 85 minuten
Smurfen 102 minuten
We zijn bij Cars 2 geweest en die duurde 106 minuten. Dat hield hij prima vol. We gaan ook naar een bios waar tussendoor pauze is.
Dus ik denk dat dat het probleem niet zal zijn :wink:
@Madre wrote:
Jammer, ik ga dan denk ik nog niet met de kids volgende week. Vind ik een beetje overdreven. :think:
http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/film/10680195/Bennie_Stout.html?sn=video
Ik zou kiezen voor de smurfen, het schijnt een geweldige film te zijn
(al laat ik het 3D in het midden, mijn dochter stel ik daar nog niet aan bloot)
@mamy wrote:
@Madre wrote:
http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/film/10680195/Bennie_Stout.html?sn=video
Ik zou kiezen voor de smurfen, het schijnt een geweldige film te zijn
(al laat ik het 3D in het midden, mijn dochter stel ik daar nog niet aan bloot)
Ja ik zie het nu, in de trailer van Pathe komt niet naar voren dat het over de Sint gaat, ook al staat het er wel onder. Vaak lees ik geen filmbeschrijvingen omdat ik vind dat ze de hele film verklappen. 8)
Maar goed, ik zou nog steeds naar Lion King gaan, komt misschien ook omdat ik Smurfen echt heel erg stom vind.
De Lion King is een film die je gezien moet hebben! Hoewel het stukje op het olifantenkerkhof misschien eng is voor een 5jarige. Ik kan me nog herinneren dat ik dat stukje op de videoband altijd door moest spoelen voor mijn grotere broer omdat hij het eng vond.
Maar aan de andere kant moest ik op zn 16e ook nog digimon voor hem opnemen als hij een aflevering mistte, dus zoveel zegt dat niet…
ik ben met Q naar de smurfen geweest en wij vonden het idd een stomme film. Lion King is hij met zijn pake heen geweest gister en die vonden ze helemaal fantastisch, dus ik zou ook voor die gaan.
Sint kan altijd nog.
M is ook naar de smurfen geweest en hij vond hem erg leuk hoor!
Wij hebben laatst thuis de smurfen gekeken…oke in het engels en Anne lag al op bed, maar we vonden m super, dus zogauw we m in het nederlands hebben kan Anne meegenieten…la la lalalalaaa :dance:
Ik vond de smurfen ook een stomme film, maar de girls vonden hem heel erg leuk. Vooral omdat het werd afgesloten met een rondje MacD en ze daar ook het smurfenthema hadden. Voor een Sintfilm vind ik het ook nog vroeg, maar we gaan het raadsel van 5 december zeker wel bekijken. The Lion King wil ik eigenlijk ook wel graag heen…
Ik ga zaterdag met de oudste naar het theater 8) , film heb ik ook overwogen, maar 3D valt af, voor Sint is’t te vroeg, (3D) Smurfen vind ik :sick: , Lion King is te grof/te veel ‘geweld’, al helemaal op zo’n groot scherm… , dus tja, dan blijft het theater :lol: we gaan overigens hierheen.
Robin en Lucas zijn met oma ook naar de Smurfen geweest. Ze konden kiezen tussen die en Cars en het waren dus de Smurfen geworden.
Ik geloof dat ze hem wel leuk vonden.
Niet de 3D versie overigens, dat wilde ik niet.
Sinterklaas zou ik persoonlijk nog niet zo vroeg doen.
Lion King, weet niet.
Vind het wel een hele mooie film hoor!
Maar we hebben hier alle delen (geloof 3 versies en dan nog een paar Timon en Pumba varianten), dus zou er zelf denk ik niet snel voor kiezen om die dan in de bios te gaan bekijken.
Aan mij heb je niet veel.
En hem zelf laten kiezen?
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.
Ik lees meerdere keren terug: 3D daar beginnen wij niet aan.
Waarom eigenlijk niet? Ben ik wel benieuwd naar.
Is dat omdat je het zelf niets vindt?
Hier was het bij Cars 2 namelijk echt een groot succes bij mijn kleine man. “Mam!!! Het lijkt nét echt!”.
Hij vond het ook heel spannend en leuk om met zo’n bril op te zitten (kindervariant).
Ik vraag mij dat dus ook af?
Mijn kinderen vinden het ook een hele ervaring hoor, zo’n 3d-film.
Ik zou eerder kiezen voor een gewone film, gewoon omdat je dan niet de hele tijd die bril op moet en je ogen gewoon kan laten rusten, maar dat is dan ook echt de enige reden.
Hem zelf laten kiezen, kan natuurlijk!
Hij wil zelf, denk ik, wel naar de Smurfen. Maar ik vind het wel dat het de moeite waard moet zijn. (en ook voor mama, want ik zit er tenslotte naast…)