Naar Turkije

Wij willen in het naseizoen nog een dag of 11 naar Turkije. Maar aangezien we echte kampeerders zijn en naar Turkije dus met het vliegtuig gaan en in een hotel, zien we eigenlijk door de bomen het bos niet op Internet. We zijn een paar jaar geleden in Kemur bij Antalya geweest, door mijn ouders georganiseerd, vanwege hun zoveel jarige bruiloft. Nu willen we dus zelf. Maar waar kunnen we begin oktober het beste heengaan? Misschien weet iemand zelfs een goed hotel voor ons. Maar ook, op welke sites kunnen we het beste zoeken? We gaan ook nog wel naar het reisbureau, maar willen ons eerst een beetje oriënteren. Iemand raadde ons Bodrum aan, jullie ook of juist niet? En waarom wel/niet?

Onze “eisen” zijn:

Enige luxe mag wel een keer

Vermaak voor Lotte (3 jaar) en evt. animatie voor haar

Dicht bij het strand, liefst aan het strand

Niet te ver rijden vanaf het vliegveld



Ik geloof dat dat het was… Ik ben benieuwd!



Groetjes,



Viratine

Hoi hoi,



Bodrum is in Oktober niet echt zonzeker mee, ik zou het zuiden van turkije nemen. Ben zelf in Side geweest en daar was een heel mooi aflopend strand echt super :thumbup: , ik heb in hotel Sandy beach gezeten, super goed! Je zou ook side princess , side star, kunnen nemen, ik zou zelf een 4 sterren hotel nemen. dan is het over het algemeen wel vaak goed. Dus niet minder sterren



Wat betreft waar boeken (ik werk op een reisburo) kijk eens bij oad, daar waren de meeste mensen het meest tevreden over.



succes!



Mocht je nog wat willen weten je mag me PB-en!



Mariska

Wij zijn naar alanya geweest in het voorjaar. Echt prachtig. We zaten in een appartement. (eftalia aytur) echt heel goedkoop. Beviel prima, zolang je maar niet all inclusive neemt want het eten is daar niet te doen. Maar genoeg eettentjes in de buurt waar je lekker kunt eten…

We hebben voor weinig een auto gehuurd, ook zeker de moeite waard.



Groetjes

Lara bij Antalya is super! :thumbup: En zooooo dicht bij de luchthaven, is maar iets van 20 min transfer. Een hele rits aan hotels daar. Wij zaten in Sherwood Breezes (mijn foto’s staan op zoover.nl :wink: ) maar Concorde, Delphin Palace, Green Palace, Miracle resort of Titanic, zijn ook enkele goede daar. Limbuk Lara hebben wij gebouwd zien worden, is erg mooi geworden! Misschien gaan we daar nog wel eens naar toe!



We zijn zelf aan het kijken of we nog in juni er naartoe kunnen :dance:

Hey,



Ik sluit me bij Oessie aan (werk ook op een reisburo :wink: )



Side heeft een mooi strand, een gezellig centrum, ligt aan de zuidkust, uurtje rijden vanaf het vliegveld, mooie hotels…kortom :thumbup: .



Bodrum heeft niet zo´n mooi groot strand (al is het wel een mooi plaatsje, alleen in oktober is het al minder)

De gebouwen mogen daar niet hoger zijn dan 1 verdieping, dus het doet allemaal niet zo massaal aan.



Succes met zoeken!

wij zijn 4 jaar geleden naar side geweest in oktober het was er heelijk zonnig en het zeewater was heerlijk van temperatuur

go-best heeft nederlandse annimatie team kidsclub.

dan kom je vanzelf hele leuke hotels tegen.

ik ben in mamaris,bodrum en (kom er ff niet op het plaatsje, aqa fantasy hotel)

kusadasi :wink: bedoel je denk ik



Maar dat ligt erg noordelijk, voor oktober zou ik die gok niet nemen

hahaha ik sluit me weer aan bij oessie :mrgreen:

:mrgreen:

Ook ik zou naar de zuidkust van Turkije gaan. Wat werkelijk prachtige resorts zijn zijn de Robinson-hotels. ( kost wat maar dan heb je ook wat :wink: )

Ik ben zelf verschillende keren met Correndon Reizen gegaan. Zij hebben vaak goede last-minutes.