wij willen graag nog een weekje weg in oktober
en het liefst naar nog een beetje een warm landje
zat zelf te denken aan spanje maar hoe zijn de temperaturen daar in okt
en wat ik graag zou willen is naar zo’n pretpark met dolfijnen en orka shows lijkt me helemaal geweldig
iemand weleens gedaan???
Mijn oom en tante wonen aan de costa del sol en daar zijn we 2 keer in december heen geweest. Was het nog steeds 20 graden.
Volgens mij is het iets van 25 in oktober maar het kan ook nog wel 30 zijn. En het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je heen gaat ; Spanje is groot .
wij gaan in oktober ook naar spanje, hoop ook op mooi weer :thumbup:
@maantje wrote:
wij gaan in oktober ook naar spanje, hoop ook op mooi weer :thumbup:
waar gaan jullie heen, weet je dat al???
Wij zijn twee jaar terug naar l’Estartit geweest. We vonden het vies tegenvallen. Alles was al dicht voor het seizoen. Pretparken waren al gesloten en we kregen echt het gevoel dat we niet meer welkom waren als toerist.
We hadden helaas ook nog pech met het weer. Na een zomer zonder druppel, werd alles in onze twee weken ingehaald. Overstromingen in de buurt, etc. Dat was wel zeldzaam. Meestal is het nog zo’n 25 graden. Maar voor ons droeg het wel bij wat betreft het negatieve gevoel.
Hopelijk hebben jullie betere ervaringen!
@Elka wrote:
Wij zijn twee jaar terug naar l’Estartit geweest. We vonden het vies tegenvallen. Alles was al dicht voor het seizoen. Pretparken waren al gesloten en we kregen echt het gevoel dat we niet meer welkom waren als toerist.
We hadden helaas ook nog pech met het weer. Na een zomer zonder druppel, werd alles in onze twee weken ingehaald. Overstromingen in de buurt, etc. Dat was wel zeldzaam. Meestal is het nog zo’n 25 graden. Maar voor ons droeg het wel bij wat betreft het negatieve gevoel.
Hopelijk hebben jullie betere ervaringen!
Oohh das balen meid. Wij zijn al een beetje aan het rondkijken voor volgend jaar. En we willen ook naar Spanje. In het noorden. Want we gaan met de auto en dat plaastje hebben wij ook in gedachte. Ziet er leuk uit. Maar we gaan wel voor de bouwvak dus.
Maar we denken toch dat het Rosas word.
Waar ben je ongeveer geweest dan?
Maar het klopt dat bijna alles na september dichtgaat daar. dan word het weer volgens mij echt minder.
Je zou in elk geval moeten zorgen dat je richting costa Blanca of zuidelijker (costa del Sol) gaat; daar heb je het meest kans op goed weer. Costa brava wordt echt te koud in oktober…
oke dank je wel voor de tip
zat zelf ook richting portugal of de eilanden te denken
Mallorca kan (begin) oktober ook zeer aangenaam zijn en leuk voor kinderen!
hoi heb weinig verstand van reizen maar denk dat het zeker nog aangenaam is in oktober.
het wordt mallorca wanschijnlijk