Naar een concert... en nu?

Je openingstopic opnieuw lezend, ha je het in de eerste instantie enkel over de praktische kant van de bv en je uitstapje.

Sorry dat ik het zo zei dat het 2 delen had. Ik weet ook heel goed dat jij je leven compleet anders bent gaan leiden sinds je kinderen hebt.

Het was ook echt geen aanval of iets dergelijks, enkel hoe ik het zou aanpakken.

Fijn dat je een handkolf hebt die je mee kan nemen. Misschien is in de auto ook een optie?

Ikke, geeft niet hoor, jij hebt de discussie niet op gang gezet, jij zei alleen maar dat ik meer ben als alleen een voedende moeder, en daar sta ik helemaal achter!

Koda, ik kan inderdaad ook nog in de auto kolven, maar dan moet het wel onderweg, want de auto staat niet in de buurt van het concert, er gaan bussen vanaf die parkeerplaats, haha.

@nana wrote:

Ikke, geeft niet hoor, jij hebt de discussie niet op gang gezet, jij zei alleen maar dat ik meer ben als alleen een voedende moeder, en daar sta ik helemaal achter!

.

uuuh en nu moet ik sorry zeggen omdat ik de eerste was die iets zei waar je niet achter stond? :shifty:

Er hoeft niemand sorry te zeggen, ik vind gewoon jammer dat er een disucissie gaande is over een punt totaal out of topic.

@nana wrote:

Koda, ik kan inderdaad ook nog in de auto kolven, maar dan moet het wel onderweg, want de auto staat niet in de buurt van het concert, er gaan bussen vanaf die parkeerplaats, haha.

Ow, nee dan is dat niet handig. Leek me gewoon een schonere en rustigere plek. Maar dat is dan geen optie.

Ja dat is het ook, maar geen optie inderdaad… haha.

Ik wil de melk toch niet bewaren, als ik op de wc kolf… vind dat idee niet zo fijn, en ach… ik heb genoeg melk!

Vraag anders bij de concertlocatie of je ergens kolven kan. Beveiligingskantoortje, administratiehokje, zoiets. Het is even een drempel over, maar ik merk dat 9 van de 10 keer, mensen heel erg behulpzaam zijn. Heel erg lief! Gewoon proberen, nee heb je, ja kan je krijgen. En is het toch nee, dan heb je altijd die wc nog!

In ieder geval succes en veel plezier! Wie treedt er op?

Nick & Simon :dance: :lol:

Toch nog even een reactie :slight_smile:

Ik heb zelf af en toe ook het dilemma als ik ergens heen ga, van kan ik daar wel terecht om te kolven. Laatst had ik een uitje met mijn werk. Toen ik er een uurtje langer tussen liet dan normaal begon ik dus al te lekken, terwijl mijn zoontje toen bijna zes maanden was.

Mijn ervaring is in ieder geval wel dat overal waar je het vraagt iets voor je geregeld wordt. Ik heb dus gekolfd in een personeelskamer van het museum en mocht op het kantoor zitten van de bedrijfsleider van het restaurant waar we lunchten.

In ieder geval zou ik inderdaad vragen of je daar mag kolven. Persoonlijk zou ik zelfs van tevoren bellen, zodat je weet dat het kan. En als je een handkolf hebt, is het natuurlijk een stuk makkelijker, want ik heb ook steeds een stopcontact nodig :mrgreen:

Maar gezien de leeftijd van je kleintje zou ik zeker afkolven, al is het idd met de hand.

Succes en veel plezier!