Sinds een goed jaar ga ik zo nu en dan naar de sauna. Ik weet neit zo goed of mijn lijf er dan al echt goed aan gewend is, maar goed, ik ga dus zo nu en dan (ben nu een keer of 8-10 geweest.
Morgen ga ik weer lekker met mijn mannetje. Ben natuurlijk van plan om goed naar mijn lijf te luisteren, goed af te koelen, me wat meer op de baden te richten en advies te vragen aan de balie.
Waar kan ik nou het beste op letten? De hele hete sauna’s en de infra rood sla ik over, maar het stoombad en de iets minder hete sauna’s kan ik toch wel gewoon doen?
Ik geloof dat je lichaam er wel aan gewend moet zijn inderdaad. Maar zoals je zelf al zegt, goed luisteren naar je lichaam en dan kan het geen kwaad lijkt me.
Ik ga bij de sportschool ook regelmatig de sauna in en ik ga gewoon niet helemaal bovenin zitten. Bij mij gaat het perfect. Heb ook begrepen dat dit gewoon kan.
hoihoi
het kan als je meer dan 12 weken ben. daarvoor liever niet.
Goed opwarmen in het voetenbad en niet te fanatiek afkoelen. Dus eerst buiten lopen dan met water afspoelen enz voordat je in het koude bad duikt.
Veel water drinken en vooral…
genieten
groetjes
marlies
No way dat ik in het dompelbad ga… gigi… ik kom om te genieten!!! hahahaha…
ik ben zelf voordat ik zwanger werd ook een keer of 8 denk ik naar de sauna geweest. En ben nu twee keer geweest tijdens mn zwangerschap. Ik vond het heerlijk. Ben op de onderste banken gaan zitten, en ong. 5 minuten per sauna. Dompelbad heb ik overgeslagen, maar hete baden niet! Ik vond t heerlijk om zo te ontspannen!
xx
Hey meid
gewoon lekker gaan maar niet helemaal boven in zitten veel water drinken en goed naar je eigen lichaam luisteren dan kan het prima ik ga 22 maart weer lekker met een groep vriendinnen kan helemaal geen kwaad als je maar goed naar je eigen lijf luistert.