Ik doe de tampon dan in met het touwtje gewoon opgerold, dus niet losmaken (OB-tampons). Voor de zekerheid een donkere handdoek meenemen om op te liggen voor als je toch per ongeluk doorlekt. Heb een keer gehad dat ik een dikke vlek in mijn lichte handdoek had :o :oops: :doh:
ai, das toch wel mijn grootste angst…dat lijkt me echt heeel naar.
Je kan de sponsjes via internet bestellen maar ook Christine le Duc verkoopt ze gewoon......ook heel handig als je nog een beetje ongi bent maar wel schoon wilt vrijen....
hoe werken die dingen dan? heb er nog nooit van gehoord volgens mij, en ik kan me bij je laatste zin weinig voorstellen...?
Je kan de sponsjes via internet bestellen maar ook Christine le Duc verkoopt ze gewoon......ook heel handig als je nog een beetje ongi bent maar wel schoon wilt vrijen....
hoe werken die dingen dan? heb er nog nooit van gehoord volgens mij, en ik kan me bij je laatste zin weinig voorstellen...?[/quote]
Hier ben ik ook heel benieuwd naar!!
Ben een regelmatige saunaganger en moffel als ik het ben ook het touwtje weg naar binnen.
Maar met de mirena heb ik nagenoeg geen menstruatie meer de laatste tijd... :dance:
Het is een vochtig sponsje die je inbrengt in je vagina…die houdt zeg maar het bloed tegen,zuigt het op…
Je haalt hem er na die tijd weer uit met je vingers,gaat op het toilet zitten en perst een beetje mee,dan voel je het sponsje en trekt het eruit (stinken wel enorm dan die dingen maar ja)…hier gebruik ik ze best vaak…vooral thuis dan he…
Het is een vochtig sponsje die je inbrengt in je vagina…die houdt zeg maar het bloed tegen,zuigt het op…
Je haalt hem er na die tijd weer uit met je vingers,gaat op het toilet zitten en perst een beetje mee,dan voel je het sponsje en trekt het eruit (stinken wel enorm dan die dingen maar ja)…hier gebruik ik ze best vaak…vooral thuis dan he…
Oke, dus als ik het goed begrijp vrij je niet met het sponsje in?
Anders moet dat sponsje toch wel enorm diep (gaan) zitten? :think:
maar wat is dan het voordeel ten opzichte van tampons? (behalve dan het geen touwtje, maar dat lijkt me voor thuis niet echt een issue…)
Het voordeel is dat je helemaal geen touwtje ziet…het neemt heel veel op van binnen.
en ja,je vrijt wel met het sponsje in,daar is het juist voor bedoeld.
Als hij eruit moet ga je op de wc zitten en perst iets mee,dan kun je met je vingers het sponsje eruit halen. In het begin even wennen maar na een paar keer haal je het er zo uit.
Voor sauna ook ideaal,geen angst van oh jee mijn touwtje en geen angst dat je gaat lekken.
als het zou kunnen zou ik het echt uitstellen, ik weet hoe ik ben de eerste paar dagen van m’n ongie en dat is geen pretje en juist dan naar een sauna gaan is niet echt een pretje voor mij…
maja gezien je echt niet anders kan… dan indd een tampon of zo als gezegd dat sponsje, maar het lijkt mij dat je met dat sponsje moet wennen om hem er uit te krijgen en dat lijkt me niet zo prettig de eerste keer vooral dan in zo’n wc’tje of omkleedhokje van een sauna eff lopen peuteren met dat ding :naughty:
touwtje kan je gewoon afknippen inderdaad of tja verbergen bij mij gaat i als ik loop automatisch al tussen m’n bilnaad… erg irritant :wall: :wall:
Ja idd vergelijkbaar met een tampon…ik zou het gewoon een keer uit proberen…denk dat je dan voor de sauna niet anders meer wilt…of voor thuis als t nodig is…
Ja idd vergelijkbaar met een tampon…ik zou het gewoon een keer uit proberen…denk dat je dan voor de sauna niet anders meer wilt…of voor thuis als t nodig is…
Dank je voor jouw antwoord.
Ga toch eens een keertje bij de drogist kijken voor die sponsjes.
Hubbie heeft vandaag bij Christine de Gynotex gekocht. Ik ben nog niet ongi maar verwacht het vandaag of morgen wel te worden. Maar menn wat zijn die krengen duur zeg! €22,95 voor 6 stuks :shock:
maar goed, het is voor een goed doel :mrgreen:
Tis nog even afwachten of we morgen wel kunnen gaan want Boaz is vanmiddag op het kdv goed hard gevallen en heeft nu een snede van 2 cm in zijn lip. Hij is er hangerig van en niet lekker. Maar wie weet valt het mee. Bedankt voor het meedenken :thumbup:
helaas niet door gegaan. Ik ben maandagavond ongesteld geworden en niet zo’n klein beetje ook :? Voelde me knap beroerd van de buikpijn en ik lekte na 1 uur al door. Heb zo’n Gynotex geprobeerd maar na 1,5 uur zat die helemaal vol. Maar goed we zijn lekker naar de bios geweest en hebben lekker geluncht. Maar we gaan binnenkort zeker weer naar de sauna.