Goed, ik moet nu nodig naar de kapper. Het is inmiddels 8 maanden geleden, er zit absoluut geen model meer in, het is gewoon een lange pluizenbos langs m’n hoofd.
Maar…de laatste keer is het verknipt. Ik had nog zo gezegd: de bovenste laag absoluut niet te kort, want dan krijg ik door de krul die m’n haar dan krijgt een vreselijk raar bol ‘hoedje’ op m’n hoofd. Is het toch veel te kort geknipt. Balen natuurlijk, want het was 2 weken voor de bruiloft van m’n zusje.
Nu heb ik echt een mega sloom kapsel, al zeg ik het zelf. Van mij mag er wel wat meer pit in. Het hangt nu gewoon te hangen. En zelf vind ik dat ik er ook niet bepaald vlotter uit ga zien als ik het opsteek, dus dat is het ook niet echt. Bij mij maakt de combinatie bril-lang opgestoken haar wat eh…stijf ofzo.
Net dus toch maar een afspraak gemaakt voor het eind van de middag (bij een andere kapsalon).
Maar jakkes, ik durf ze er haast de schaar niet in te laten zetten.
Volgens mij zou het juist lekker moeten zijn om naar de kapper te gaan en even de boel weer fris te laten knippen.
Ben vast de enige ‘malle’ die de kapper absoluut niet ziet zitten, haha.
Nee hoor, niet de enige
Ik stel de kapper ook altijd een eeuwig uit… :?
Maar ik weet gewoon niet wat ik ermee wil. Heb steil (stijl? ik weet het ff niet meer :think: ) haar, en heb uiteindelijk altijd maar weer datzelfde staartje.
Ik wil mijn haar niet los, krijg ik snel klitten en het zit toch nooit leuk. (vind ik zelf ;))
Zou er best wel een leuk model in willen laten knippen, maar weet van mezelf dat ik daar 's morgens geen tijd aan wil besteden om het allemaal te gaan fohnen enzo :shifty:
Te kort durf ik ook weer niet…
Lastig!
Maar ik ga vanmiddag toch een afspraak maken, ons ventje moet echt eens geknipt worden zodat zijn krullenbol weer wat mooier tot zijn recht komt… en dan zal ik voor mezelf ook maar meteen een afspraak maken…
Succes en ben benieuwd of het gelukt is vanmiddag!!! :thumbup:
Groetjes, Marieke
Ik hou er ook niet van om naar de kapper te gaan. Ik hou niet van dat gefruts aan mijn hoofd en ze knippen het altijd minimaal 5 cm te kort (soms zelf 10 en dan heb ik opeens kort haar ) De laatste keer dat ik het heb laten knippen was in mei (omdat ik een maand later ging trouwen) en voorlopig ga ik ook niet.
Sterkte bij de kapper! Ben je al geweest?
Ik vind het heerlijk om naar de kapper te gaan, maar dat was vroeger wel anders. Dan ging ik ook maar 1x per jaar. Sinds mijn schoonzus (die is kapster) me knipt gaat het eindelijk goed. Alleen weet ik nooit met wat voor een kleur ik thuis kom, want dat beslist zij. (als ik zelf wat uitzoek, zegt ze altijd ‘dat staat je niet’, dus nu laat ik het maar aan haar over. ) En het is altijd goed.
Ik ben inmiddels geweest. En pfieuw, ze snapte enorm goed wat ik bedoelde met wat er de vorige keer mis gegaan was.
Ze heeft er echt enorm veel aandacht aan besteed, en het is weer leuk geworden.
Ben dus heel blij dat ik gegaan ben.
Nu maar hopen dat ik het morgenochtend zelf ook een beetje leuk in model ga krijgen .
Haha, ik had precies hetzelfde.
Gisteren naar de kapper geweest, want had echt een dramatische pluizige dooie bos op me hangen. Bleek dat er 15 cm van mijn haar enkel dood en absoluut niet meer te redden was, heel veel uitleg erover gekregen en hem (werd geknipt door de boss himself) toen maar de vrije hand gegeven. Was heel eerlijk over mijn haar maar ook een supertoffe vent tegelijk, en een kennis die hij van haar heeft, poeee. Echt verbluffend, merk duidelijk verschil tussen hem en zijn werknemers (jonge meiden) qua benadering, verstand, houding, contact en kennis/uitleg in de positieve zin.
Resultaat, stuk korter en ineens AL mijn natuurlijke krullen terug die totaal verdwenen waren. :shock: Zat echt te kijken van: waaaaauw… Die had ik jaren niet meer gezien. 3 van die jonge kapsters massaal naar me toe met open mond: wauw, zijn die van jezelf ? :shock: :mrgreen: Want ja, dit was nu eenmaal niet aan mijn kapsel te zien toen ik binnenkwam. :mrgreen:
Before (duidelijk hoe dood en futloos en lelijke kleur):
After (wel na half in de regen staan bij het telkens open doen van de deur door Sint Maarten. Kleur is trouwens bruin en niet zwart waar het op lijkt (komt door de witte muur)… moet nog even de weg van anti pluis vinden maar eenmaal dan is het moooooooooi):