Naar buiten met verkouden baby?

Cleo is verkouden, gisteren had ze ook koorts nu alleen nog een lichte verhoging, denk dat het door dr tandje komt, de boventand had nogal moeite met doorbreken en is gister gebeurd.



maarrrr kan ik nu wel met haar wandelen?

ze vind het nl heeeerlijk om buiten te zijn en ik denk wel dat ze ervan opknapt,



maar kan dat of moet ik met dr binnen blijven?



alvast bedankt :-*

Jim is altijd chronisch verkouden geweest, maar ik ging wel gewoon met hem naar buiten. Beetje frisse lucht kan nooit kwaad toch? Ik heb dan wel altijd de wandelwagen met zijn gezicht naar me toe, dan tocht het niet zo in zijn gezichtje daar zou ik wel proberen rekening mee te houden! Beterschap!

ik zou er alleen mee buiten gaan als het gezond weer is, niet vochtig en als jouw kindje geen koorts maakt. Dat is wat mijn pediater toch altijd aanbeviel.

Als je zorgt dat ze lekker ingepakt is dan kun je gerust naar buiten hoor.

Frisse lucht kan nooit kwaad, zelfs niet met een beetje verhoging.

Bij ons werd ook altijd gezegd, dat het gezond is om even naar buiten te gaan. Lekker inpakken en uit de wind houden.

Yep… hier ook gewoon naar buiten… lekker inpakken en de buitenlucht zal ze goed doen… :thumbup: Alleen met koorts ga ik niet…

Met een verkouden kindje en zelfs met koorts mag je naar buiten. Pak haar wel in, maar niet te warm hoor. Als ze koorts heeft, dan moet ze wel haar warmte kwijt kunnen. Dus beter luchtige kleertjes en een dekentje. Geen warmtekruik.

O ja hoor gewoon naar buiten gaan met je kindje is juist goed! :slight_smile:

hoii



ik sluit me bij de andere aan gewoon lekker naar buiten gaan met de kleine.

zelf heb ik met die meid van mij met koorts altijd ffies gewacht.

maar met een gewone verkoudheid/griepje gewoon lekker uitwaaien en goed aankleden



groetjess

ik ga ook gewoon naar buiten hoor, goed inpakken en gaan met de banaan. alleen met korrts ga ik niet.

veel plezier buiten



liefs bianca