@Angel & Luna wrote:
vandaag bij het cb geweest en helemaal vergeten te vragen maar denk idd dat het zoals jullie zeggen dromen / de boel van de dag verwerken is
Probeer inderdaad maar eens zachtjes je hand op zijn hoofd te leggen en iets te zeggen van “alles is goed hoor” ofzo. Waarschijnlijk wordt hij dan wat rustiger.
gisteren avond had hij het weer en had m? man geprobeerd hem gerust te stellen maar hij merkte er helemaal niks van bleef gewoon doorslapen/piepen
Hoi,
Heb je filmpje bekeken en ziet er in mijn ogen niet eng uit. Onze kleine meid en ook de kleine man doen dat allebei soms in hun slaap. Het is een soort “droog huilen”. Bij allebei wel eens gaan kijken in hun kamertje, maar dan waren ze gewoon in diepe rust. Dat klinkt dan precies alsof ze daarvoor ontzettend veel verdriet gehad hebben (zo’n nasnikken), terwijl dat dan niet zo geweest is.
Kevin heeft een paar keer een pseudokroep-aanval gehad (dus benauwd) en dat klinkt anders, juist gierend door de keel. En bij iedere ademhaling. Dit zijn “snikjes” door de neus en niet bij iedere ademhaling.
Kleine meid deed het net in haar dut ook (babyfoon), is ook nog ietsjes verkouden, wie weet is het een soort reflex op een snotje dat binnenin de neus dwarszit. Klinkt stom, maar sja waarom niet :think:.
Als het iets is waar het kindje last van heeft, zou hij zeer zeker gaan huilen. En dat lijkt me niet, hij slaapt heerlijk :inlove:.
Is Odin bekend met astmatische aandoeningen? Of is het bekend in jullie families? Heeft hij dit vaker? Is hij misschien ook regelmatig verkouden?
Dan zou ik het ook zo niet weten. Als het aanhoudt dan zou ik naar de HA gaan! Just for sure, omdat hij ook wat onrustig is…
Ik dacht ook aan dromen…
Hij is volgens mij niet benauwd, Lars klinkt dan echt anders!
Ik hoop voor je dat je erachter komt.