Naamstickers

Ik wil voor Jayden zijn spulletjes van die naamstickertjes bestellen, die je op bekers enzo kan plakken.



Wie heeft deze nog meer besteld, en waar zijn goede ervaringen mee?

wij hebben ze van goedgemerkt en die bevallen tot nog toe prima.

Zitten op de schoolbekers en bakjes van de oudsten, op de brillenkoker van de 2e etc etc.



Alleen die op de drinkbekers zijn door het vele gebruik en wassen wat minder mooi geworden, maar nog steeds goed leesbaar na bijna 2 jaar.

ja heb eens zitten kijken op de site van goedgemerkt. ziet er leuk uit.



zie nu dat je ook van Labelfriend hebt

Hier ook die van goedgemerkt, bevallen prima :thumbup:

@Amy82 wrote:

ja heb eens zitten kijken op de site van goedgemerkt. ziet er leuk uit.



zie nu dat je ook van Labelfriend hebt




er zijn er volgens mij inmiddels wel tig in de markt :lol:



Hier ga ik binnenkort voor nummer 3 en 4 samen een duopakketje bestellen bij goedgemerkt. Ben ik in 1x klaar voor hun samen.

Zij krijgen weer 2 andere kleuren als de oudste 2 en een eigen plaatje erbij :thumbup:



(oudste heeft blauw, 2e oranje, 3e wordt groen en voor de jongste moet ik nog even kijken… bij de oudste 3 zijn het de kleuren van hun kamers, maar de jongste heeft ook blauw dus niet handig).

ja bij goedgemerkt heb je gewoon 1 kleur he… dat is ook wel handig… denk dat ik ze daar maar ga bestellen :lol:



thanks voor de antwoorden!

goed gemerkt :thumbup:

heb ze net besteld :slight_smile: (Y)

:thumbup: hier ook van goed gemerkt, stickers en strijkplaatjes super dingen !

Eef hier ook goedgemerkt. Plakstickers en strijklabels.

Vooral die strijklabels zijn ook ideaal voor in jassen enzo.

ja heb zo’n combipakket besteld, met die strijklabels ook erin! :dance:

heel goed! ben trots op je :mrgreen: :wink: :-*

Ben er ook erg positief over!



Wij labelen echt alle kleding. Wel zo handig voor mijn vriend en mijn ouders dat ze weten wat van wie is :smiley: (en soms vergeet ik het stiekem ook :shifty: )



Verder zijn de gewone plaklabels ook ideaal, blijven ook echt goed in de vaatwasser.



Heb ze bijvoorbeeld ook op de mapjes van hun ponsplaatjes zitten. Hoef ik ze niet helemaal uit mijn tas te halen voordat ik kan zien welke van wie is.