naam veranderen

even zomaar een vraagje. het is me opgevallen dat het op dit forum mogelijk is om je forumnaam te wijzigen. prima, al vind ik het vaak nogal verwarrend en zie ik er de noodzaak niet echt van in (maar d’r zullen vast goede redenen zijn om met andere naam verder te gaan, dus nogmaals:prima).

maar zou het niet zo geregeld kunnen worden dat je in iemands profiel kunt zien hoe ze eerst heette? Ik zou het voor de duidelijkheid op het forum iig niet verkeerd vinden :thumbup:

Dat zou wel kunnen Fiep, maar sommige van de wijzigingen worden bijvoorbeeld gedaan vanuit privacy overwegingen.

keej…

het maakt mij verder niet echt uit, maar het is soms erg verwarrend als iemand eerst heel lang post met de ene naam en dan opeens zonder dat je het weet een andere naam aanneemt. That’s it…

hahaha Fiep… ik zie het al voor me… ik heb namelijk ook mijn naam verandert. Maar ik zal wel een berichtje in de huiskamer een bericht posten dat ik ik ben. :lol: :lol:

Sorry ben gewoon in een gekke bui nu :-*

er zijn mensen die vanuit privacy een andere naam kiezen.

deze zullen zich dan niet voorstellen met vermelding van oude en nieuwe naam.

er zijn er die zich dan opnieuw voorstellen onder hun nieuwe naam met vermelding van hun oude naam in voorstellen.

er zijn er ook die dat vergeten

Hee shannon, ben jij ****? En is shannon dat de echte naam van je kindje, of juist een schuilnaam?

Als je *** bent: ik miste je al!

groetjes, lena.

*** het was idd naar aanleiding van jouw naamsverandering (door je stukejs op het bvforum begon mijn kwartje te vallen) dat ik dit topic hier open.

Ik vind het eerlijk gezegd nog steeds raar dat mensen hun naam zoamar kunnen veranderen. Op een forum is je naam het enige identiteitsmiddel dat je hebt, en waar mensen je aan kunnen herkennen…

Maar het is jullie beleid natuurlijk…

als mensen hun naam willen veranderen, moeten ze dat via een admin regelen.

leden kunnen dit zelf niet doen.

idd om het vele wisselen te voorkomen.

het kan gebeuren, dat er ineens mensen op kok komen voor wie jij niet herkenbaar wil zijn.

wanneer mensen een andere naam aannemen, is het natuurlijk de eigen keus om dit wel of niet bekend te maken

Yep ik ben ik :lol:

Er is inderdaad een reden voor geweest. En ja, mijn kleine meid heet inderdaad Shannon. Ze heeft 2 namen en 1 roepnaam :wink:

Lena en Fiep :-* (maar mag nu mijn naam weer weg? :oops: )

shannon : hoe gaat het nu met je?

we missen je bij ons hoor :-*

Sorry shannon, zal je naam effe wissen uit mijn berichtje.

Ik vroeg me al af waar je was, maar nu zie ik dus dta je niet weg bent geweest, hihi. Wel benieuwd waarom je gewisseld bent, maar dat kun je natuurlijk niet vertellen.

groetjes, lena.

O iemand die slimmer is dan ik heeft het al gedaan zie ik :mrgreen: .

ik heb het verandert op verzoek van :stuck_out_tongue:

:lol: :lol: