Hoi modies,
Ik kan in de regels mbt de onderschriften, niet zo goed vinden wat de regels zijn over ‘reclame’ in je onderschrift.
Omdat ik met mijn eenvrouwszaak-kruidenbedrijfje ook dingen voor zwangeren/babys/kinderen doe, zou ik het leuk vinden om in mijn onderschrift een linkje te plaatsen naar mijn site, maar ik weet niet of dat mag… ik zie wel mensen linkjes plaatsen naar hun eigen site (ook (semi-)commerciele sites), maar dan bijvoorbeeld niet de naam van de site maar een ‘verhullende’ titel ofzo…
Wat zijn de regels hiervoor?
Ik zit bijvoorbeeld te denken aan twee regels onderschrift, bijvoorbeeld
“De Groene Vrouw Kruidengeneeskunde
Holistisch Kruidengeneeskundige Praktijk Althaea” (en dat dan aanklikbaar)
of bijvoorbeeld
“Workshops, consulten en producten met geneeskrachtige kruiden” (ook aanklikbaar) of iets dergelijks.
Mag dat?
Commerciële links zijn niet toegestaan.
Maarreh… wat is dan ‘commercieel’? Ik bedoel, het is tenslotte geen grote keten of multinational maar een eenvrouwnsbedrijfje…
en bovendien, zoals ik al zei, zijn er meer mensen die wel linken naar de site van hun bedrijfje… mag dat dan wel of duiken zij eronderdoor? ik is verward!
Je mag de link van je website plaatsen onder je www knopje. je mag het echter niet promoten.
Ook al is het bedrijfje misschien klein een bedrijf is een bedrijf en dus commercieel.
Wij pb-en iedereen die de regels overtreed, mits wij dit zien uiiteraard.