naam typen en nu ook naam schrijven! update 21-11

nova vindt het opeens erg leuk om letters te typen…

en tiepte dit weekend haar eigen naam :smiley: :clap:

leuk hoor die beginnende geletterheid…ben benieuwd wat dat wordt zo meteen op school…



ze zit dus nu een weekje op school en vindt het reuze interessant (en erg spannend!), en ze schrijft haar naam, in spiegelschrift van rechts naar links… :lol: leuk hoor!!

Leuk joh…



mijn dochter leert nu blind typen op de pc…de site heet typemania en is echt voor kids,spelenderwijs leren ze zo blind typen…

leuke tip! gaat ze vast wat mee doen als ze wat ouder is!

Gewoon van genieten! Jo speelt wel eens spellen op de laptop waar hij zn naam voor moet intypen…dat had hij zo door…ook heeft hij zn eigen map in favorieten met you tube linkjes die hij mag openen…mocht hij verdwalen op you tube en op verkeerde resultaten komen dan typt hij een trefwoord in waarmee hij gegarandeerd op resultaten komt die wel kunnen…dat zat er ook zo in…(wij zitten er bij).

Bijv een disneyliedje,dan geeft hij een keuze lijst met aanverwante aan disneysongs…dat kan bijna niet misgaan…

Handig hoor…zo herkennen ze steeds meer letters…

Leuke tip, mijn kinderen zitten vanaf circa 3.5 jaar al zelfstandig te computeren maar mijn oudste zit nu in groep 5 en heeft nog steeds geen typeles gehad. Ik zal hem van het weekend aan het werk zetten!